Formularz rekrutacyjny – informacja

Informacja dotycząca ochrony danych

Aplikując na stanowisko w ramach zespołu Coca-Cola HBC, przekazujesz nam swoje dane osobowe. Niniejsza polityka określa, jak przetwarzamy te dane i jak przestrzegamy różnych praw, którym podlega Coca-Cola HBC Polska sp. z o.o. (adres siedziby: ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa), dalej zwana „CCHBC”, by zapewnić, że dane osobowe są przetwarzane we właściwy sposób.

Kim jesteśmy?

Twoje dane osobowe są przetwarzane przez spółkę CCHBC, do której aplikujesz i to ona będzie administratorem tych danych. O ile udzielisz nam na to zgodę możemy przekazywać twoje dane w ramach spółek grupy CCHBC w celach rekrutacyjnych, natomiast jeżeli zaoferujemy ci pracę, będziemy przetwarzać twoje dane w celu twojego zatrudnienia. Gdy będzie to konieczne, możemy udostępnić te dane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa w celach związanych z egzekwowaniem prawa lub w związku z prowadzonym przez te podmioty dochodzeniem.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.

Coffee Junior Category Manager

Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.O firmie

Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.

Żwirki i Wigury 16

Warszawa

Coffee Customer and Brand Marketing Specialist (OFF-TRADE)
Location: Warsaw

Key responsibilities

  • Creating the coffee category strategy in Modern and Traditional Channel
  • Develops, implements and evaluates new products launches & categories
  • Setting yearly plan and tracking – brand / customer / quarter matrix for main KPIs
  • Active cooperation with Sales Department, participation in customer meetings, yearly workshops, assortment management
  • Gap analysis and next steps recommendations based on customers and channel performance
  • Manages POP and ensures the effective allocation
  • Delivers market, shopper and consumer behavior analysis (price & promo, packaging, secondary placement effectiveness)
  • Monitors the trade budget

Key Capabilities

  • In-depth commercial and category development understanding (preferably in coffee)
  • Min 3 years of category management practice
  • Experience in selling & negotiations with large customers
  • Operational planning & performance management
  • Financial acumen
  • Strong analytical thinking & synthesis to drive decision making
  • High communication skills (oral, written, presentations)
  • Building successful & mutual benefits relationships
  • Energy & passion for change
Coffee Customer and Brand Marketing Specialist (OFF-TRADE)

Key responsibilities

  • Creating the coffee category strategy in Modern and Traditional Channel
  • Develops, implements and evaluates new products launches & categories
  • Setting yearly plan and tracking – brand / customer / quarter matrix for main KPIs
  • Active cooperation with Sales Department, participation in customer meetings, yearly workshops, assortment management
  • Gap analysis and next steps recommendations based on customers and channel performance
  • Manages POP and ensures the effective allocation
  • Delivers market, shopper and consumer behavior analysis (price & promo, packaging, secondary placement effectiveness)
  • Monitors the trade budget

Key Capabilities

  • In-depth commercial and category development understanding (preferably in coffee)
  • Min 3 years of category management practice
  • Experience in selling & negotiations with large customers
  • Operational planning & performance management
  • Financial acumen
  • Strong analytical thinking & synthesis to drive decision making
  • High communication skills (oral, written, presentations)
  • Building successful & mutual benefits relationships
  • Energy & passion for change



Location: Warsaw

Ogłoszenie archiwalne