Ta oferta pracy jest nieaktualna od 104 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Controlling Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2018-03-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Apleona HSG (zmiana nazwy z Bilfinger HSG Facility Management) jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku).

    Jeżeli doskonale znasz język angielski, czujesz się ekspertem w zakresie finansów, cechuje Cię dynamizm i inicjatywa w działaniu, oraz chcesz mieć realny wpływ na rozwój jednej z najdynamiczniejszych firm z branży Facility management – Dołącz do nas!

    Controlling Manager (K/M)
    Miejsce pracy: Warszawa



    Osoba zatrudniona na stanowisku Controlling Manager będzie odpowiedzialna za:

    • Kontroling finansowy i operacyjny
    • Raportowanie wyników finansowych spółki zgodnie z obowiązującym harmonogramem i procedurami
    • Cykliczne analizy rentowności projektów, dostarczanie dokładnych i przejrzystych raportów kierownikom operacyjnym odpowiedzialnym za zarządzanie poszczególnymi projektami
    • Współpracę z Kierownikami Regionalnymi, wsparcie przy analizie danych prowadzonych przez nich projektów, proponowanie obszarów do optymalizacji
    • Zarządzanie procesem budżetowania i prognozowania oraz zapewnienie efektywności tych procesów
    • Zapewnianie odpowiedniej jakości i terminowości przygotowywanie analiz i raportów okresowych oraz ad hoc
    • Monitorowanie kluczowych wskaźników (min. KPI) zdefiniowanych przez organizację
    • Rozwijanie i doskonalenie systemów i narzędzi do raportowania w celu analizowania wydajności firmy i ulepszania istniejących raportów
    • Ocenę kosztów i analizę rentowności i korzyści związanych z poszczególnymi projektami
    • Zarządzanie 1-2 osobowym zespołem

    Oczekiwania wobec Kandydatów:

    • Zaawansowana znajomość języka angielskiego
    • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe; Finanse / Ekonomia / Rachunkowość);
    • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku;
    • Doświadczenie w przygotowywaniu budżetów, prognoz oraz umiejętność właściwej interpretacji ich realizacji i odchyleń
    • Szeroka i praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej
    • Doskonała znajomość Excela
    • Silne połączenie wiedzy technicznej oraz finansowej wraz z zorientowaniem na biznes
    • Umiejętności analitycznego myślenia, inicjowania zmian i współpracy z Kierownikami operacyjnymi
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, silne umiejętności interpersonalne

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Pracę bezpośrednio z Zarządem
    • Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy
    • Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach
    • Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS (wczasy pod gruszą, ołówkowe, zapomoga świąteczna)
    • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.


    Proszę pamiętać o dodaniu klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). ”