CRM Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 09.11.2018
  • Ważna jeszcze 25 dni (do 09.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy polską firmą od prawie 30 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji działa ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce – www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.

     
    Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

     

    CRM Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Oferujemy:

    • pracę pełną wyzwań – wymagającą dużej samodzielności i podejmowania decyzji,
    • realny wpływ na rozwój powierzonego obszaru w dużej organizacji,
    • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
    • pracę u lidera w swojej branży,
    • stabilne zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
    • współfinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).

    Twoje zadania:

    • tworzenie i egzekucja strategii CRM w zakresie kreowania i prowadzenia programów lojalnościowych, kampanii sprzedażowych i wydarzeń,
    • prowadzenie działań z wykorzystaniem narzędzi CRM w celu zwiększenia zaangażowania klientów i realizacji celów sprzedażowych firmy,
    • udział w tworzeniu strategii marketingowej i handlowej firmy, mającej na celu zrozumienie potrzeb klientów, zachowań zakupowych (w oparciu o analizę baz danych klientów),
    • odpowiedzialność za komunikację działań CRM dla klienta w różnych kanałach dystrybucji,
    • rozwijanie nowych kanałów komunikacji bezpośredniej z klientem, w szczególności z wykorzystaniem mediów społecznościowych i personalizacji,
    • koordynacja kampanii CRM z kampaniami sprzedażowymi i innymi wydarzeniami marketingowymi, odpowiedzialność za komunikację bezpośrednią z klientami,
    • definiowanie potrzeb w zakresie zbierania i przetwarzania informacji o klientach, tworzenie koncepcji ich pozyskania w celu realizacji analizy klientów,
    • analiza zachowań klientów na potrzeby realizacji kampanii sprzedażowych i marketingowych oraz bieżące monitorowanie potencjalnych obszarów rozwoju firmy,
    • opracowywanie koncepcji i praca z raportami mierzącymi jakość i efektywność działań CRM, a także poszukiwanie nowych rozwiązań w celu zwiększenia zaangażowania klientów oraz celów sprzedażowych firmy.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe,
    • doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu działań CRM z dużymi grupami klientów,
    • min. 5 lat doświadczenia w pracy analitycznej w pionach: handlowych, marketingu, preferowane w bankowości, ubezpieczeniach,
    • kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu, implementacji nadzorowaniu kampanii w oparciu o dane z CRM,
    • doświadczenie w wykorzystywaniu dużych zbiorów danych
    • umiejętność biznesowego, logicznego sposobu myślenia i precyzyjnego formułowania myśli,
    • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego,
    • znajomość systemów CRM i narzędzi do zarządzania masowymi kampaniami marketingowymi i sprzedażowymi,
    • umiejętność koncepcyjnego i kreatywnego poszukiwania rozwiązań,
    • doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy zespołowej.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez EURO-net sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w przesłanej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. (właściciel marki RTV EURO AGD) z siedzibą przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa (Spółka). Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych osobowych, oznaczonych jako wymagane, jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.