ING Bank Śląski S.A.

Customer Behaviour Analyst

ING Bank Śląski S.A.O firmie

  • Katowice, Polska
    Katowice, śląskie
  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 23 kwi 2020
  • Umowa o pracę, Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista

ING Bank Śląski S.A.

Katowice

Katowice

Customer Behaviour Analyst

Miejsce pracy: Katowice
PI/AS_0075628

W ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas! #polecam

Foto_bok

Forma współpracy: umowa na zastępstwo na okres ok 1,5 roku.

Twoje zadania:

  • Cykliczne raportowanie wyników z obszarów kliencko-produktowych oraz z zakresu komunikacji direct marketingowej
  • Analityka ad hoc wraz z rekomendacjami na potrzeby definiowania i monitorowania strategii pozyskiwania i rozwoju klientów
  • Współpraca z różnymi jednostkami banku w zakresie implementacji nowych produktów, procesów, podnoszenia efektywności sprzedaży oraz wzrostu jakości kontaktów klienta z bankiem

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, bankowość, matematyka)
  • Bardzo dobre umiejętności analizowania i syntezy informacji
  • Inicjatywa, dokładność i samodzielność w działaniu
  • Znajomość SQL/4GL
  • Zaawansowana umiejętność korzystania z MS Excel
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie 
  • Miejsce pracy: Warszawa/Katowice

Mile widziane:

  • Doświadczenie w bankowości lub innej branży o wysokim stopniu rozwoju CRM
  • Znajomość narzędzi analitycznych typu SAS, IBM Cognos, MS Power BI
Oferujemy Ci:
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia i programy rozwojowe
  • Dostęp do nowych technologii
  • Premię uzależnioną od wyników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Pakiet sportowy
  • Kafeteryjny system benefitów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Grafika dolna

W ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas! #polecam

Customer Behaviour Analyst

Numer ref.: PI/AS_0075628

Forma współpracy: umowa na zastępstwo na okres ok 1,5 roku.

Twoje zadania:

  • Cykliczne raportowanie wyników z obszarów kliencko-produktowych oraz z zakresu komunikacji direct marketingowej
  • Analityka ad hoc wraz z rekomendacjami na potrzeby definiowania i monitorowania strategii pozyskiwania i rozwoju klientów
  • Współpraca z różnymi jednostkami banku w zakresie implementacji nowych produktów, procesów, podnoszenia efektywności sprzedaży oraz wzrostu jakości kontaktów klienta z bankiem

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, bankowość, matematyka)
  • Bardzo dobre umiejętności analizowania i syntezy informacji
  • Inicjatywa, dokładność i samodzielność w działaniu
  • Znajomość SQL/4GL
  • Zaawansowana umiejętność korzystania z MS Excel
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie 
  • Miejsce pracy: Warszawa/Katowice

Oferujemy Ci:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia i programy rozwojowe
  • Dostęp do nowych technologii
  • Premię uzależnioną od wyników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Pakiet sportowy
  • Kafeteryjny system benefitów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w bankowości lub innej branży o wysokim stopniu rozwoju CRM
  • Znajomość narzędzi analitycznych typu SAS, IBM Cognos, MS Power BI

Ogłoszenie archiwalne