Customer Service Advisor with German Language

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 22.12.2017
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 21.01.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

 
Customer Service Advisor with German Language
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania 

  • Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia).
  • Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie
  • Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników).
Informujemy, że praca świadczona jest w systemie zmianowym.

 

Aufgabenbereich / Zuständigkeiten:

  • Kundenbetreuung und Unterstützung bei Behebung diverser Probleme im Bereich der IT
    (1st Level Support),
  • Diagnose und Loesung von Anfragen
  • Handlungen koordinieren (kontorlowanie działań), bzw. die Weiterleitung von Anfragen an zustaendigen Gruppen oder Ueberwachung dieser Anfragen von den Kunden.
Die Arbeit gilt im Schichten.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2.
  • Podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
  • Zainteresowanie zagadnieniami IT oraz chęci doszkalania się.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Certyfikat TOEIC mile widziany.

Anforderungen:

  • sehr gute Deutschkenntnisse (min. B2/C1),
  • gute Englischkenntnisse (min. A2)
  • Interesse sowie Grundkenntnisse im Bereich der IT,
  • Bereitschaft/Lust sich weiterzuentwickeln,
  • gutes Arbeits- und Zeitmanagement,
  • Teamplayer.
  • Das Ergebnis der Prüfung TOEIC ist gern gesehen.

Co oferujemy

Pracę zdalną
Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz ubezpieczenie podróży
 
Prywatną opiekę medyczną i dentystyczną
System MyBenefit
 
Programy szkoleniowe i rozwojowe
Naukę języków obcych
 
Dodatek relokacyjny
Dofinansowanie do dojazdów do pracy
 
Bonus za polecenie pracownika
Międzynarodowe możliwości kariery

O nas

  • Lider w transformacji cyfrowej zatrudniający 100 000 pracowników w 72 krajach
  • Dostawca usług zarządzania infrastrukturą IT, integracji systemów
  • informatycznych, outsourcingu i doradztwa IT
  • Światowy Partner IT Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich
  • Czterokrotny laureat certyfikatu Great Place to Work
  • Blisko 5000 pracowników zatrudnionych w Bydgoszczy, Warszawie, Wrocławiu,
  • Krakowie, Toruniu, Gdańsku, Rzeszowie, Łodzi i Opolu