Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Service Coordinator

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • Kierownik
  • 05.01.2018

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

HELGESEN – PRODUCENT ZBIORNIKÓW HYDRAULICZNYCH

HELGESEN jest amerykańską firmą produkującą zbiorniki hydrauliczne dla największych i najbardziej znanych producentów maszyn i urządzeń na świecie działających w branżach: przemysłowej, budowlanej, wydobywczej, motoryzacyjnej, rolniczej, takich jak: CAT, JCB, Volvo, JLG, HAMM, CNH czy John Deere.

Jeśli szukasz pracy w stabilnej, rozwijającej się organizacji dbającej o swoich Pracowników, chcesz poszerzyć swoje umiejętności oraz zdobyć doświadczenie w firmie o najwyższych standardach - DOŁĄCZ DO NAS !
 
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem, pozyskiwaniem nowych Klientów, rynków oraz projektów, poszukujemy współpracowników do naszego Zespołu na stanowisku
Customer Service Coordinator
Miejsce pracy: Bydgoszcz

 Zadania na stanowisku: 

  • Planowanie dostaw w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży
  • Analiza oraz monitorowanie długoterminowych prognoz i zamówień Klientów
  • Przygotowanie analiz i raportów związanych z KPI w zakresie dostaw i logistyki
  • Planowanie produkcji
  • Planowanie oraz realizacja procesów produkcyjnych podwykonawców
  • Kontrola i rozliczanie zleceń produkcyjnych oraz wprowadzanie działań korygujących
  • Nadzór nad dokumentacją otrzymywaną od Klienta
  • Bieżący kontakt z Klientem w języku angielskim
  • Realizacja zamówień Klientów zgodnie z ich specyfikacją
  • Komunikowanie zagrożeń oraz proponowanie i podejmowanie działań korygujących
  • Ścisła współpraca z działem produkcji w zakresie realizacji zamówień
  • Ścisła współpraca z działem zakupów w zakresie zapewnienia dostępności surowców i materiałów do produkcji
  • Kontrola stanu surowców i materiałów pod kątem realizacji planów produkcyjnych
  • Monitorowanie stanów magazynowych
  • Przeprowadzenie różnorodnych analiz oraz raportów niezbędnych do optymalnego zaplanowania produkcji
  • Wdrażanie rozwiązań usprawniających procesy produkcyjne oraz logistyczne

Wymagania:

  • Warunek konieczny: bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka
  • Minimum 3- letnie doświadczenie na stanowisku obsługi klienta, planisty produkcji
  • Wiedza z zakresu zarządzania zapasami, zarządzania logistycznego
  • Wiedza i doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi z zakresu Lean Manufacturing
  • Znajomość systemów ERP

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
  • Dużą samodzielność pracy, możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Dostęp do specjalistycznych szkoleń
  • Prywatna opieka medyczna Luxmed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
(list motywacyjny i CV ze zdjęciem w języku angielskim) w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia klikając w przycisk aplikowania.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poźn. zm. )