Ta oferta pracy jest nieaktualna od 65 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Service Manager

  • Konin, wielkopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 12.09.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Jesteśmy wiodącym producentem boków kurtynowych, plandek oraz dachów dla międzynarodowego transportu towarowego. Szukamy ludzi bystrych, kreatywnych, otwartych na nowe wyzwania oraz zafascynowanych tym, co robią. Jeżeli chcesz być częścią zespołu DOŁĄCZ DO NAS. Z radością podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem budując długoterminowe partnerstwo, ukierunkowane na skuteczną współpracę.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Customer Service Manager
Miejsce pracy: Konin

Aby wspomóc wieloosobowy zespół Działu Sprzedaży działający w Polsce i na terenie wielu państw Unii Europejskiej zatrudnimy w Koninie dynamicznego managera ze zdolnością analitycznego myślenia. Struktura organizacyjna i metodologia pracy w naszej firmie wyróżnia się krótkimi drogami decyzyjnymi oraz płaskimi hierarchiami. Przywiązujemy dużą wagę do tego, aby utalentowanym pracownikom móc zaoferować możliwości rozwoju w obrębie grupy zapewniając tym samym szerokie możliwości kariery zawodowej.

Zakres odpowiedzialności:

  • Ulepszanie struktur sprzedaży i procesów sprzedażowych,
  • Kierowanie wieloosobowym zespołem Biurem Obsługi Klienta,
  • Wspólpraca przy ustalania priorytetów w Planowaniu Produkcji,
  • Wdrożenie systemu CRM w siedzibie,
  • Zarządzanie procesami i projektami,
  • Zapewnienie przepływu informacji między Biurem a przedstawicielami handlowymi,
  • Opracowanie projektów marketingowych,

Kierowanie zespołem podczas codziennej działalności obejmującej:

  • Doradztwo oraz obsługę klienta,
  • Kooperacja z przedstawicielami handlowymi,
  • Przyjmowanie i realizacja zleceń,
  • Kalkulacja cen i controlling sprzedaży,
  • Zarządzanie materiałem dla przedstawicieli handlowych.

Wymagania:

  • Co najmniej 3 – letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w prowadzeniu sprzedaży / obsługi klienta (B2B), najlepiej zdobyte w zakładzie techniczno-produkcyjnym
  • Zdolność do pracy zespołowej, samodzielny i odpowiedzialny styl pracy
  • Asertywna osobowość
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft oraz systemu ERP (mile widziana znajomość SAP)
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemów CRM
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobra znajomość języka niemieckiego


Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.


Oferta ważna miesiąc od daty ukazania się ogłoszenia
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się