Ta oferta pracy jest nieaktualna od 163 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Service Coordinator

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • Kierownik
  • 2018-01-05

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    HELGESEN – PRODUCENT ZBIORNIKÓW HYDRAULICZNYCH

    HELGESEN jest amerykańską firmą produkującą zbiorniki hydrauliczne dla największych i najbardziej znanych producentów maszyn i urządzeń na świecie działających w branżach: przemysłowej, budowlanej, wydobywczej, motoryzacyjnej, rolniczej, takich jak: CAT, JCB, Volvo, JLG, HAMM, CNH czy John Deere.

    Jeśli szukasz pracy w stabilnej, rozwijającej się organizacji dbającej o swoich Pracowników, chcesz poszerzyć swoje umiejętności oraz zdobyć doświadczenie w firmie o najwyższych standardach - DOŁĄCZ DO NAS !
     
    W związku z bardzo dynamicznym rozwojem, pozyskiwaniem nowych Klientów, rynków oraz projektów, poszukujemy współpracowników do naszego Zespołu na stanowisku
    Customer Service Coordinator
    Miejsce pracy: Bydgoszcz

     Zadania na stanowisku: 

    • Planowanie dostaw w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży
    • Analiza oraz monitorowanie długoterminowych prognoz i zamówień Klientów
    • Przygotowanie analiz i raportów związanych z KPI w zakresie dostaw i logistyki
    • Planowanie produkcji
    • Planowanie oraz realizacja procesów produkcyjnych podwykonawców
    • Kontrola i rozliczanie zleceń produkcyjnych oraz wprowadzanie działań korygujących
    • Nadzór nad dokumentacją otrzymywaną od Klienta
    • Bieżący kontakt z Klientem w języku angielskim
    • Realizacja zamówień Klientów zgodnie z ich specyfikacją
    • Komunikowanie zagrożeń oraz proponowanie i podejmowanie działań korygujących
    • Ścisła współpraca z działem produkcji w zakresie realizacji zamówień
    • Ścisła współpraca z działem zakupów w zakresie zapewnienia dostępności surowców i materiałów do produkcji
    • Kontrola stanu surowców i materiałów pod kątem realizacji planów produkcyjnych
    • Monitorowanie stanów magazynowych
    • Przeprowadzenie różnorodnych analiz oraz raportów niezbędnych do optymalnego zaplanowania produkcji
    • Wdrażanie rozwiązań usprawniających procesy produkcyjne oraz logistyczne

    Wymagania:

    • Warunek konieczny: bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka
    • Minimum 3- letnie doświadczenie na stanowisku obsługi klienta, planisty produkcji
    • Wiedza z zakresu zarządzania zapasami, zarządzania logistycznego
    • Wiedza i doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi z zakresu Lean Manufacturing
    • Znajomość systemów ERP

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
    • Dużą samodzielność pracy, możliwość wdrażania własnych pomysłów
    • Dostęp do specjalistycznych szkoleń
    • Prywatna opieka medyczna Luxmed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
    (list motywacyjny i CV ze zdjęciem w języku angielskim) w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia klikając w przycisk aplikowania.

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poźn. zm. )