Oferta pracy

Customer Service Team Lead

Grafton RecruitmentO firmie

7 000‐8 000 zł brutto / mies.
  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001

Customer Service Team LeadNumer ref.: 4-6-58312

For our Client, an international company from BPO sector we are searching for the candidate for the position of Customer Service Team Lead

Responsibilities:

  • Team management, setting clear goals for team members
  • Monitoring and coordinating ongoing customer operations, ensuring that SLAs and customer projects are delivered to the required quality and timeliness standards
  • Planning and distribution of workloads to ensure business needs are met and deadlines are met
  • Ensuring all customer-generated escalations, complaints and corrective actions are owned and proactively managed until closed within agreed deadlines
  • Collaborating with senior management
  • Create and analyze management reports to allocate work and report trends
  • Identifying any service delivery risks for each client, ensuring mitigating actions are implemented, as appropriate
  • Being a role model for colleagues by giving constructive feedback and coaching to support the development of others
  • Keeping knowledge and expertise up to date, especially all regulatory and statutory requirements

 

Wymagania:

  • Experience in management min. 10-person team, including external customer service
  • Fluent German and English
  • Experience of engaging and motivating colleagues
  • Practical knowledge of MS Office - including MS Excel
  • Professionalism and integrity to build long term trust, high level of self- motivation and proactivity
  • Effective problem solving and analytical skills, including leading on identifying solutions and making recommendations
  • Ability to effectively plan, prioritize and execute tasks in high pressure environment, including the ability to adapt to shifting priorities, demands and timelines using analytical and problem solving capabilities

 

Korzyści:

  • Stable employment based on a contract of employment
  • Benefits package (Private medical care, Multisport, language courses, Christmas bonus)
  • Possibility of development in a friendly environment
  • A modern office in an attractive location

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy