Ta oferta pracy jest nieaktualna od 123 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Digital Marketing Manager

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 18.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Wawel SA to znany i ceniony lider branży
    słodyczy w Polsce, notowany na Giełdzie
    Papierów Wartościowych. Od 100 lat tworzymy produkty, które są obecnie dostępne
    w 40 krajach na pięciu kontynentach.


    Dzięki naszym Pracownikom, z sukcesem łączymy tradycję, pasję do zmian, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i doskonałą atmosferę. W Wawelu
    oferujemy nie tylko świetne słodycze i przyjemność
    z ich jedzenia, ale chcemy też czynić prawdziwe dobro
    i włączać w nie innych! Dlatego też tworzymy
    naturalne, innowacyjne słodycze oraz angażujemy
    się społecznie. Dołącz do nas, czyń z nami dobrze!

    Digital Marketing Manager
    Miejsce pracy: Kraków

    Jesteś fanem nowych technologii, lubisz marketing i wiesz, czemu służy, a Twoja znajomość social mediów nie zatrzymała się na Facebooku? Dołącz do zespołu marketingu marki Wawel jako Digital Marketing Manager i poczuj się dobrze w strukturach firmy z ponad 100-letnią tradycją i ofertą pełną znakomitych słodyczy, które mają moc wprowadzania ludzi w dobry nastrój!

    Co robi Digital Manager:

    • współtworzy strategię komunikacji i rozwoju marek w Internecie
    • planuje i realizuje kampanie digital dla poszczególnych marek i projektów
    • kupuje media z obszaru digital marketingu i/lub koordynuje ich zakup przez podwykonawcę
    • współpracuje z influencerami i/lub koordynuje prace prowadzone przez agencje w tym zakresie
    • optymalizuje prowadzone działania i odpowiada za efektywne wykorzystanie powierzonego budżetu
    • zarządza i rozwija platformy obecności marki w kanale digital oraz strony www ze szczególnym uwzględnieniem social mediów
    • odpowiada za realizację kompanii w mediach społecznościowych (Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter, YouTube,) oraz nadzór nad jakością i aktualnością materiałów online
    • inicjuje aktywności marketingowe i aktywacje konsumenckie w sferze digital marketingu
    • skutecznie dba o link building oraz wysoką jakość tworzonego contentu
    • aktywnie stosuje i rozwija narzędzia z zakresu marketing automation, opracowuje koncepcje, zarządza procesami od strony technicznej
    • planuje, wdraża i ocenia aktywności związane z budowaniem i rozwojem bazy klientów za pośrednictwem CRM oraz narzędzi marketing automation
    • analizuje trendy i nowe narzędzia z obszaru e-marketingu i opracowuje rekomendacje wdrażania ich w obszarze komunikacji online
    • umiejętnie i efektywnie łączy offline z online w zakresie prowadzonych działań
    • analizuje kluczowe wskaźniki efektywności prowadzonych działań, prowadzi stały monitoring, optymalizuje działania i rekomenduje zmiany
    • szuka nowych rozwiązań z zakresu digital marketingu nakierowanych na dotarcie do młodego konsumenta
    • współpracuje z partnerami biznesowymi (agencjami, mediami, podwykonawcami) oraz osobami odpowiedzialnymi za: zarządzanie produktami, sprzedaż, PR i inne
    • raportuje efekty swoich działań do dyrektora marketingu

    …krótko mówiąc odpowiada za obecność poszczególnych marek w kanale digital, dba o ich widoczność i efektywność kampanii. To bardzo ciekawa, wymagająca kreatywności praca, ale i ważna rola w dziale marketingu, dlatego szukamy osób, które posiadają / wykazują:

    • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: marketing, komunikacja, psychologia, socjologia)
    • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze FMCG
    • znajomość narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics
    • znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu marketing automation
    • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
    • bardzo dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
    • kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
    • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
    • systematyczność
    • wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
    • prawo jazdy kat. B
    • praktyczną znajomość pakietu MS Office
    • umiejętność pracy w zespole z os. o odmiennych kompetencjach
    • zorientowanie na cel
    • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)

    Oferujemy:

    • zróżnicowane, pełne wyzwań zadania związane z ciągłym poszukiwaniem nowych rozwiązań i optymalizacji
    • ciekawą pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
    • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, obecnej na Giełdzie Papierów Wartościowych
    • udział w dynamicznie prowadzonych projektach, przy których nigdy nie zaznasz nudy
    • możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia swoich kompetencji
    • faktyczny udział i wpływ na realizowane projekty
    • pakiet benefitów: opieka medyczna, bilety na wydarzenia kulturalne
    • konkursy i aktywności dla pracowników firmy
    • zgrany zespół ludzi – otwartych, pomocnych, z poczuciem humoru
    • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)
    • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie
      możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie
    aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”