Doradca Klienta

  • Tarnów, Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-05-09
  • Ważna jeszcze 18 dni (do 2018-06-08)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Doradca Klienta

    Miejsce pracy: Kraków, Tarnów

    Jako Doradca Klienta będziesz odpowiedzialny za:

    • budowanie i obsługę portfela klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw,
    • sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych głównie klientom MŚP,
    • profesjonalną obsługę klientów, zgodną ze standardami obowiązującymi w Banku,
    • realizację założonych celów sprzedażowych.

    Jeśli jesteś osobą, która na co dzień przełamuje stereotypy w myśleniu o bankowych rozwiązaniach, a dodatkowo:

    • masz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta,
    • swobodnie budujesz relacje z klientami i trafnie identyfikujesz ich potrzeby,
    • jesteś przedsiębiorczy i posiadasz wysoką kulturę osobistą,
    • stale się uczysz i podnosisz swoje kwalifikacje,
    • jesteś skoncentrowany na osiąganiu ambitnych celów?

    To czekamy na Twoje CV!

    Jako pracodawca, oferuję Ci:

    • przejrzystą ścieżkę kariery i realną szansę na dalszy rozwój i awanse w strukturach naszego Banku,
    • umowę o pracę wraz z ciekawym pakietem benefitów (m.in.: opieka medyczna, karnet sportowy, ubezpieczenie na życie),
    • pakiet specjalistycznych szkoleń wstępnych przygotowujących do roli Doradcy w naszym Banku oraz szkolenia doskonalące z zakresu produktów i procesów obsługi klienta,
    • wsparcie doświadczonych pracowników w realizacji codziennych zadań,
    • niepowtarzalną atmosferę współpracy w każdym z naszych Oddziałów,
    • rozpoznawalną i innowacyjną markę oraz skuteczny marketing.

    Nagrody i wyróżnienia Idea Bank