W związku z Pani/Pana aplikacją do MedApp S.A. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MedApp S.A. (dalej „MedApp”) z siedzibą przy al. Płk. Wł. Beliny-Prażmowskiego 60, 31-514 Kraków. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do pracy w MedApp. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie: uzasadnionego interesu MedApp (zatrudnianie pracowników); w oparciu o obowiązek prawny wynikający z Kodeksu Pracy; na podstawie zgody w zakresie udziału w przyszłych rekrutacji (w przypadku gdy została wyrażona). Jednocześnie informujemy, że: udzielenie zgody jest dobrowolne; w każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody; dane osobowe przechowywane są przez czas niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego, a w przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – do czasu wycofania zgody; przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania; przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wnioski dotyczące wycofania zgody, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, żądania dostępu do danych, przenoszenia danych, zmiany danych oraz zgłoszenia sprzeciwu należy kierować wysyłając wiadomość mailową na adres: [email protected]
MEDAPP S.A.

Dyrektor Handlowy

MEDAPP S.A.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna 19 godzin
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Jesteśmy innowacyjną spółką technologiczną, oferującą unikatowe rozwiązania wspomagające diagnostykę obrazową i usługi telemedyczne nowej generacji. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:

DYREKTOR HANDLOWY
Miejsce pracy: Warszawa i/lub Kraków/Katowice

Obowiązki:

  • Kształtowanie i realizacja strategii komercjalizacji produktów Spółki na rynku krajowym
    i zagranicznym
  • Prowadzenie działalności handlowej Spółki w zakresie sprzedaży produktów: system telemedyczny i aplikacje obrazowania medyczneg
  • Planowanie, raportowanie i analizowanie wyników sprzedażowych
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi
  • Pozyskiwanie dystrybutorów w Polsce i za granicą
  • Negocjowanie umów i transakcji handlowych
  • Monitorowanie i analizowanie konkurencji
  • Prowadzenie szkoleń i prezentacji produktów zmierzających do wzrostu rozpoznawalności
    i sprzedaży marek Spółki
  • Sporządzanie dokumentacji przetargowej i pilnowanie procesu przetargowego
  • Współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firm

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne/medyczne
  • Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług i/lub produktów medycznych
  • Doświadczenie w branży obrazowania medycznego (CT, MRI) – będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność współpracy z przedstawicielami różnych działów organizacji oraz na różnym szczeblu zarządzania
  • Znajomość procedur przetargowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacji biznesowej – warunek konieczny (znajomość języka niemieckiego, będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość regulacji prawnych normujących zagadnienia finansowania świadczeń zdrowotnych oraz reguł działania kapitałowych spółek handlowych
  • Umiejętność budowania oraz utrzymywania relacji z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • Strategiczne, analityczne myślenie
  • Orientacja na cel
  • Umiejętność kreowania innowacyjnych rozwiązań
  • Wysokie standardy etyczne pracy
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych

Korzyści:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy współpracy
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy, uzależniony od osiąganych wyników
  • Rozwój zawodowy i menadżerski w obszarze nowoczesnych technologii telemedycznych
    i obrazowania medycznego
  • Wysoki poziom samodzielności na stanowisku
  • Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)

Zgłoszenia prosimy wysyłać za pomocą przycisku aplikuj z nazwą stanowiska w tytule wiadomości i poniższą zgodą w treści wiadomości:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Jesteśmy innowacyjną spółką technologiczną, oferującą unikatowe rozwiązania wspomagające diagnostykę obrazową i usługi telemedyczne nowej generacji. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:

DYREKTOR HANDLOWY
Miejsce pracy: Warszawa i/lub Kraków/Katowice

Obowiązki:

  • Kształtowanie i realizacja strategii komercjalizacji produktów Spółki na rynku krajowym
    i zagranicznym
  • Prowadzenie działalności handlowej Spółki w zakresie sprzedaży produktów: system telemedyczny i aplikacje obrazowania medyczneg
  • Planowanie, raportowanie i analizowanie wyników sprzedażowych
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi
  • Pozyskiwanie dystrybutorów w Polsce i za granicą
  • Negocjowanie umów i transakcji handlowych
  • Monitorowanie i analizowanie konkurencji
  • Prowadzenie szkoleń i prezentacji produktów zmierzających do wzrostu rozpoznawalności
    i sprzedaży marek Spółki
  • Sporządzanie dokumentacji przetargowej i pilnowanie procesu przetargowego
  • Współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firm

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne/medyczne
  • Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług i/lub produktów medycznych
  • Doświadczenie w branży obrazowania medycznego (CT, MRI) – będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność współpracy z przedstawicielami różnych działów organizacji oraz na różnym szczeblu zarządzania
  • Znajomość procedur przetargowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacji biznesowej – warunek konieczny (znajomość języka niemieckiego, będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość regulacji prawnych normujących zagadnienia finansowania świadczeń zdrowotnych oraz reguł działania kapitałowych spółek handlowych
  • Umiejętność budowania oraz utrzymywania relacji z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • Strategiczne, analityczne myślenie
  • Orientacja na cel
  • Umiejętność kreowania innowacyjnych rozwiązań
  • Wysokie standardy etyczne pracy
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych

Korzyści:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy współpracy
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy, uzależniony od osiąganych wyników
  • Rozwój zawodowy i menadżerski w obszarze nowoczesnych technologii telemedycznych
    i obrazowania medycznego
  • Wysoki poziom samodzielności na stanowisku
  • Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)

Zgłoszenia prosimy wysyłać za pomocą przycisku aplikuj z nazwą stanowiska w tytule wiadomości i poniższą zgodą w treści wiadomości:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Ogłoszenie archiwalne