Ta oferta pracy jest nieaktualna od 30 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Oddziału

  • Kielce, świętokrzyskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 22.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top


Polski Holding Inwestycyjny S.A jest podmiotem stworzonym przez specjalistów posiadających lata doświadczeń w inwestowaniu w jednostki uczestnictwa w innych podmiotach gospodarczych, zarówno na rynku regulowanym, jak i w obrocie pozagiełdowym. Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób: aktywnych, gotowych na zmiany, otwartych na ciekawe projekty. Jeżeli chcieliby Państwo zostać cenionymi pracownikami, w prężnie działającej firmie, prosimy o złożenie aplikacji na stanowisko:

Dyrektor Oddziału
Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:

  • budowanie, rozwój oraz zarządzanie oddziałem na podległym terenie w obszarze sprzedaży inwestycji,
  • planowanie, organizowanie i kontrola pracy oddziału,
  • raportowanie do Zarządu Spółki,
  • realizacja powierzonych planów sprzedażowych i jakościowych,
  • ścisła współpraca z Zarządem w realizacji celów strategicznych Spółki,
  • rekrutacja pracowników,
  • organizowanie i przeprowadzanie szkoleń,
  • reprezentowanie Spółki w relacjach z Inwestorami, Instytucjami oraz innymi Partnerami Zewnętrznymi.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (kierunki: ekonomia, finanse, bankowość lub pokrewne),
  • doświadczenia w sprzedaży produktów inwestycyjnych, popartego udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi,
  • minimum - 5 letniego doświadczenia w branży finansowej na stanowiskach kierowniczych, w tym zarządzenie zespołem sprzedażowym > 10 osób,
  • umiejętność budowania zespołu w klasycznym modelu sprzedaży bezpośredniej,
  • zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • silnej determinacji i zaangażowania w dążeniu do celów, samodzielności, dokładności, terminowości, bardzo dobrej organizacji czasu i pracy, wysokiej kultury osobistej, umiejętności szybkiego uczenia się, samodzielności i kreatywności w rozwiązywaniu problemów, zdolności analitycznych,
  • szukamy osób, które potrafią kreować sukces swój oraz swoich pracowników.

Oferujemy:

  • umowę o współpracę w oparciu o prowadzoną działalność gospodarczą,
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń w prężnie rozwijającej się Spółce,
  • pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa),
  • cykl systematycznych szkoleń produktowych i sprzedażowych, zgodny z wcześniej ustalonym planem,
  • wsparcie na etapie rekrutacji i wdrażania nowych pracowników,
  • doskonałą obsługę operacyjną,
  • wysokiej jakości współpracę z instytucją skupiającą profesjonalistów w branży finansowej,
  • komfort współpracy z instytucją znaną na rynku wśród bardzo wymagających Klientów.


Odpowiadając na ogłoszenie, uprzejmie prosimy o przysłanie aktualnego CV oraz o podanie w temacie maila preferowanego miejsca podjęcia pracy.

aplikuj
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
bottom