Ta oferta pracy jest nieaktualna od 306 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Oddziału

  • Kielce, świętokrzyskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 22.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top


    Polski Holding Inwestycyjny S.A jest podmiotem stworzonym przez specjalistów posiadających lata doświadczeń w inwestowaniu w jednostki uczestnictwa w innych podmiotach gospodarczych, zarówno na rynku regulowanym, jak i w obrocie pozagiełdowym. Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób: aktywnych, gotowych na zmiany, otwartych na ciekawe projekty. Jeżeli chcieliby Państwo zostać cenionymi pracownikami, w prężnie działającej firmie, prosimy o złożenie aplikacji na stanowisko:

    Dyrektor Oddziału
    Miejsce pracy: Kielce

    Zakres obowiązków:

    • budowanie, rozwój oraz zarządzanie oddziałem na podległym terenie w obszarze sprzedaży inwestycji,
    • planowanie, organizowanie i kontrola pracy oddziału,
    • raportowanie do Zarządu Spółki,
    • realizacja powierzonych planów sprzedażowych i jakościowych,
    • ścisła współpraca z Zarządem w realizacji celów strategicznych Spółki,
    • rekrutacja pracowników,
    • organizowanie i przeprowadzanie szkoleń,
    • reprezentowanie Spółki w relacjach z Inwestorami, Instytucjami oraz innymi Partnerami Zewnętrznymi.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego (kierunki: ekonomia, finanse, bankowość lub pokrewne),
    • doświadczenia w sprzedaży produktów inwestycyjnych, popartego udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi,
    • minimum - 5 letniego doświadczenia w branży finansowej na stanowiskach kierowniczych, w tym zarządzenie zespołem sprzedażowym > 10 osób,
    • umiejętność budowania zespołu w klasycznym modelu sprzedaży bezpośredniej,
    • zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
    • silnej determinacji i zaangażowania w dążeniu do celów, samodzielności, dokładności, terminowości, bardzo dobrej organizacji czasu i pracy, wysokiej kultury osobistej, umiejętności szybkiego uczenia się, samodzielności i kreatywności w rozwiązywaniu problemów, zdolności analitycznych,
    • szukamy osób, które potrafią kreować sukces swój oraz swoich pracowników.

    Oferujemy:

    • umowę o współpracę w oparciu o prowadzoną działalność gospodarczą,
    • bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń w prężnie rozwijającej się Spółce,
    • pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa),
    • cykl systematycznych szkoleń produktowych i sprzedażowych, zgodny z wcześniej ustalonym planem,
    • wsparcie na etapie rekrutacji i wdrażania nowych pracowników,
    • doskonałą obsługę operacyjną,
    • wysokiej jakości współpracę z instytucją skupiającą profesjonalistów w branży finansowej,
    • komfort współpracy z instytucją znaną na rynku wśród bardzo wymagających Klientów.


    Odpowiadając na ogłoszenie, uprzejmie prosimy o przysłanie aktualnego CV oraz o podanie w temacie maila preferowanego miejsca podjęcia pracy.

    aplikuj
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
    bottom