Ta oferta pracy jest nieaktualna od 33 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Projektu

  • Łódź, łódzkie
  • Dyrektor/Prezes
  • 20.11.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    IRIS Telecommunication Poland Sp. z o.o. spółka z Grupy Nokia, zajmująca się projektowaniem oraz budową światłowodowej infrastruktury telekomunikacyjnej, poszukuje osoby do pracy w biurze w Łodzi:

    Dyrektor Projektu
    Miejsce pracy: Łódź

    Opis stanowiska:

    Zarządzanie pracą zespołów odpowiedzialnych za realizację projektu z obszaru budowy infrastruktury światłowodowej w technologii FTTH (Projekt POPC) oraz zarządzanie podległymi pracownikami i jednostkami organizacyjnymi.

     

    Główne obowiązki:

    • Zarządzanie i nadzór nad realizowanymi projektami;
    • Przygotowanie i kontrolowanie harmonogramu, ocen ryzyka, budżetu i planowanych zasobów (ludzkich i sprzętowych) zgodnie z założeniami i umową;
    • Odpowiedzialność za realizację i koordynację wyznaczonych celów podległych zespołów;
    • Koordynacja współpracy między innymi jednostkami i grupami projektowymi wewnątrz firmy i z partnerami zewnętrznymi;
    • Zarządzanie pracą zespołów, ustalanie priorytetów, zarządzanie ryzykiem i zmianami oraz problemami;
    • Współpraca przy tworzeniu i wprowadzaniu nowych projektów biznesowych;
    • Współpraca z innymi działami firmy i Zarządem w celu realizacji wyznaczonych celów;
    • Współpraca z partnerami, klientami i kontrahentami;
    • Zarządzanie ryzykiem i zmianami w projekcie;
    • Zarządzanie umową, występowanie o opinie prawne;
    • Rozwiazywanie zaistniałych problemów i podejmowanie decyzji w swoim obszarze działania.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe w obszarze Telekomunikacji lub pokrewne;
    • 10 lat doświadczenia w zarządzaniu inwestycjami związanymi z budową infrastruktury telekomunikacyjnej (min. 5 lat światłowodowej)
    • 10 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami i programami/projektami;
    • Znajomość branży oraz procesów w telekomunikacji i zarządzaniu;
    • Doświadczenie w zarządzaniu samodzielną jednostką organizacyjną oraz budżetem;
    • Doświadczenie w negocjacjach i współpracą z firmami i partnerami zewnętrznymi;
    • Biegła znajomość języka angielskiego- warunek konieczny
    • Prawo jazdy kat. B (min. 2 lata);
    • Znajomość metodologii zarządzania projektami np. : PMI, CIP (Contract Implementation processes), Prince2, IPMA lub inne;
    • Znajomość procesów implementacyjnych;
    • Bardzo dobra znajomość MS Office w tym MS Project;
    • Zdolności przywódcze oraz umiejętność mobilizacji zespołów;
    • Elastyczności i otwartość na zmiany;
    • Determinacja i orientacja na cel.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
    • Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe;
    • Home office 5x w miesiącu;
    • Pracę w zgranym, otwartym i kreatywnym zespole;
    • Realny i bezpośredni wpływ na rozwój firmy.