Dyrektor Techniczny

Tarczyński S.A.O firmie

  • Ujeździec Mały 80, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie

    Kielce, świętokrzyskie
  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

Dołącz do nas i rozwijaj się razem z nami!

Tarczyński S.A. jesteśmy INNOWACYJNYM PRODUCENTEM najwyższej jakości przekąsek białkowych z segmentu Premium, a także najpopularniejszą wśród konsumentów marką kabanosów paczkowanych w Polsce, z ponad 50% udziałem w rynku w tej kategorii. Firma nieustannie dąży do doskonałości dynamicznie się rozwijając.
W tym celu posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu, zakup nowoczesnych technologii oraz rozwój pracowników.

Miejsce pracy: Ujeździec Mały - 35 km od Wrocławia

Dyrektor TechnicznyNumer ref.: DT/2020

Zakres obowiązków:

  • nadzorowanie działalności firmy w zakresie prawidłowej eksploatacji, rozwoju
    i wykorzystania infrastruktury firmy
  • utrzymanie infrastruktury oraz płynności produkcji
  • określanie strategii w zakresie inwestycji, remontów oraz nadzorowanie
    jej realizacji
  • zatwierdzanie kluczowych decyzji związanych z zakupami technicznymi oraz aprobowanie wydatków w granicach budżetu
  • rozwiązywanie problemów technicznych
  • planowanie, koordynowanie i nadzorowanie procedur eksploatacji maszyn
  • odpowiedzialność za stan techniczny maszyn, urządzeń i budynków
  • zapewnienie utrzymania maszyn w ciągłym bezawaryjnym ruchu
  • nadzorowanie harmonogramu przeprowadzanych przeglądów i napraw
  • weryfikowanie prób oraz implementowanie nowych systemów
    w fabrykach

Oczekujemy:

  • 5-letniego doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku w branży FMCG
  • doświadczenie w automatyzacji procesów produkcyjnych (m-in. znajomość rozwiązań automatyki przemysłowej)
  • wykształcenia wyższego technicznego (Automatyka i Robotyka, Elektrotechnika, Energetyka, Mechaniczne lub pokrewne)
  • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacje
  • umiejętności zarządzania, motywowania i rozliczania podległego zespołu
  • dyspozycyjności, zaangażowania i odpowiedzialności
  • doświadczenia we współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie podwykonawstwa, inwestycji i modernizacji urządzeń
  • umiejętności strategicznego zarządzania podległym obszarem
  • znajomości oprogramowania SAP – PM

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w jednym z najbardziej nowoczesnych zakładów produkcyjnych w naszej branży w Europie
  • kontakt z najnowszymi technologiami branży spożywczej
  • wsparcie relokacyjne
  • możliwość rozwoju poprzez udział w projektach inwestycyjnych (min. rozbudowa zakładu, zakup oraz uruchomienie nowych linii produkcyjnych)
  • niezbędne narzędzia pacy, w tym samochód służbowy
  • pakiet świadczeń pozapłacowych min.:
    • dofinansowanie do kursów i szkoleń umożliwiających podnoszenie kwalifikacji zawodowych
    • prywatna opieka medyczna LuxMed
    • ubezpieczenie grupowe
    • możliwość dołączenia do programu Multisport
    • bezpłatna stołówka firmowa
    • bony świąteczne
    • okolicznościowe paczki dla dzieci

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy