Ta oferta pracy jest nieaktualna od 311 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

E-commerce Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 11.08.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Tape à l’œil to moda dla szczęśliwych, zwariowanych i pełnych energii dzieci! Francuskie korzenie sprawiają, że proponujemy ubrania modne, a zarazem bardzo wygodne i w doskonałej jakości. 
     
    Marka znana i ceniona na rynku światowym od 1993 roku, w Polsce obecna od 4 lat, gdzie nieustannie się rozwija i poszerza sieć swoich sklepów, których liczba obecnie wynosi 12.
     
     W związku z planowanym otwarciem sklepu internetowego do naszego młodego, polsko-francuskiego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    E-commerce Manager

    Miejsce pracy: Warszawa

    OPIS STANOWISKA:

    Chcielibyśmy powierzyć Ci projekt zbudowania strony internetowej naszej marki w oparciu o jej francuski odpowiednik, a także opracowanie i wdrożenie strategii jej długofalowego rozwoju.

    Ponadto, Twoimi głównymi zadaniami będą:

    • Opracowanie i wdrożenie strategii poszerzenia bazy klientów i zwiększenia ich trafficu;
    • Adaptacja oraz wdrożenie akcji marketingowyh i handlowych w kanale e-commerce;
    • Bieżące administrowanie i zarządzanie sklepem internetowym;
    • Stworzenie i wdrożenie koncepcji usług na stronie;
    • Realizacja polityki firmy w zakresie animacji potrali społecznościowych;
    • Bieżące tłumaczenia i adaptacja francuskich treści marketingowych na rynek polski, w zgodzie z wizerunkiem marki;
    • Animacja sklepów stacjonarnych w zakresie wykorzystania narzędzi internetowych do zwiększenia sprzedaży.

    To dzięki Tobie Tape à l’œil zaistnieje na rynku internetowym w Polsce. Będzie to Twój indywidualny projekt, ale w codziennych obowiązkach wspierać Cię będą działy: Marketingu, IT, Handlu oraz Dyrektor Kraju.

    WYMAGANIA

    • Znajomość branży IT/e-commerce
    • Doświadczenie zawodowe w obszarze retail
    • Biegła znajomość języka francuskiego (warunek konieczny – minimum C1 – codzienna komunikacja w języku francuskim)
    • Bardzo dobra znajomość podstawowych narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę e-commerce
    • Umiejętność przewidywania i kształtowania kierunków rozwoju platformy cyfrowej
    • Kreatywne i innowacyjne podejście do rozwoju sprzedaży internetowej, otwartość na nowe rozwiązania

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).