Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Conversion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 31 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Conversion Sp. z o.o.

Ecommerce Project Manager

Conversion Sp. z o.o.O firmie

  • Rzymowskiego 31
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 10 maj 2020
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Conversion Sp. z o.o.

Rzymowskiego 31

Warszawa

Conversion Sp. z o.o.

Zmieniamy sposób funkcjonowania rynku ecommerce. Growcode (bo tak nazywa się nasze innowacyjne rozwiązanie) to sposób na optymalizację ecommerce, który gwarantuje wzrost przychodów bez angażowania IT. Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która specjalizowała się w analityce internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Od 2 lat wznosimy optymalizację współczynnika konwersji na zupełnie nowy poziom i realizujemy ten proces z całkowitym pominięciem web-developerów (i to bynajmniej nie tylko w Polsce ;] ).

Mamy coraz więcej Klientów, którzy kupili Growcode i w związku z tym chcemy zwiększyć zespół projektowy o osobę, która będzie realizowała te projekty.

Ecommerce Project Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Celem każdego Growcode’a jest podniesienie efektywności sklepu internetowego, czyli dokonanie takich zmian na stronie, aby jego użytkownicy składali więcej zamówień, i żeby wartość przeciętnego złożonego zamówienia była coraz wyższa. 

Twoim zadaniem będzie tak prowadzić projekty dla naszych klientów, żeby wspólnie z resztą zespołu dowozić oczekiwane wzrosty!

Zmiany, które proponujemy naszym Klientom zawsze są oparte na danych, dlatego zadaniem Twojego zespołu będzie przeprowadzenie badań o charakterze ilościowym (analiza danych z Google Analytics) oraz jakościowym (takich jak przykładowo badania eksperckie czy testy użyteczności). Następnym krokiem będzie zaprojektowanie konkretnych funkcjonalności i przygotowanie szkiców zmian na podstawie rekomendacji i wyników badań przeprowadzonych przez Ciebie i przez resztę zespołu. W Twojej gestii będzie dopilnowanie, aby zaakceptować przygotowane mockupy z Klientem oraz żeby grafik stworzył projekt odpowiadający Twoim oczekiwaniom, a programiści zakodowali wszystkie funkcjonalności zgodnie z Twoim wyobrażeniem. Co więcej — efektywność każdej zmiany sprawdzamy za pomocą testów A/B. Oznacza to, że Twój zespół będzie musiał przeprowadzić taki test, przeanalizować zebrane dane i ocenić, czy rzeczywiście Wasze pomysły na optymalizację przyniosły wzrost współczynnika konwersji (lub innego optymalizowanego parametru). Końcowe wyniki testu będziesz przedstawiał i omawiał z Klientem.

Jeżeli brałeś udział w projektowaniu i wdrażaniu sklepów internetowych i intuicyjnie wiesz co trzeba w nich poprawiać — to nasza propozycja jest dla Ciebie! Pracując w naszym zespole zdobędziesz unikalną wiedzę — praktycznie nikt na rynku nie realizuje tak zaawansowanych testów A/B. Fajne jest w ogóle to, że będziesz widział mierzalne efekty swojej pracy — po zaprojektowaniu i przetestowaniu za pomocą testu A/B zmienionej karty produktu, nowego koszyka czy poprawionego procesu składania zamówienia będziesz dokładnie wiedział, czy (i o ile) jest on lepszy od poprzedniej wersji. Dodatkowo, będziesz głównym punktem kontaktu, jeżeli chodzi o komunikację z Klientem — więc zdobędziesz i wyszlifujesz całą gamę umiejętności miękkich, które są bardzo cenne na rynku pracy.

W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

  • Organizacja pracy przy realizacji zadań, zlecanych innym członkom zespołu: analitykowi, grafikowi i deweloperom
  • Prowadzenie komunikacji z zespołami Klientów
  • Komentowanie projektów graficznych uzyskanych od projektanta graficznego
  • Finalne QA zmian zakodowanych przez zespół programistyczny, zanim zostaną przekazane do akceptacji przez Klienta
  • Wyciąganie wniosków z raportów Google Analytics (przygotowanych przez Digital Analysta)
  • Przygotowywanie szkiców (makiet) zmian
  • Przeprowadzanie ewaluacji heurystycznych (eksperckich) serwisów
  • Przeprowadzanie i analiza badań użyteczności
  • Projektowanie i monitoring testów A/B, podsumowywanie wyników testów A/B

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: CCC, Reserved, Grene, Wittchen, Grupa Pracuj, Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Answear.com, Gog.com, Lancerto, Merlin.pl, Selgros Cash & Carry, Black Red White, Showroom, Virgin Mobile,  Frisco.pl, 4F czy Diverse.

Dołączając do naszego zespołu gwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, rewelacyjnych współpracowników i turboszybki rozwój. W dodatku będziesz widział, jak Twoja praca przekłada się na mierzalne efekty. Jeżeli dorzucisz do tego atrakcyjne warunki zatrudnienia, to zyskasz pełny obraz pracy w Conversion!

Co musisz umieć?

Na stanowisko Ecommerce Project Managera szukamy osoby z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów, która jest zainteresowana UXem i ecommerce oraz chce pogłębiać wiedzę o efektywnym sposobie optymalizowania sklepów internetowych.

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

  • minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów i komunikacji z klientem
  • zainteresowanie UXem i ecommercem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • jest ambitna, zaangażowana, otwarta i potrafi komunikować swoje pomysły

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:

  • przeprowadzałeś analizy eksperckie (heurystyczne)
  • potrafisz tworzyć makiety (i znasz takie narzędzia jak Sketch)
  • masz doświadczenie w przeprowadzaniu badań użyteczności
  • znasz się z Google Analytics

Jaką osobą musisz być?

Szukamy osoby, która tak jak my pasjonuje się swoją pracą i chce się aktywnie i szybko rozwijać. Poszukujemy osób, które potrafią dowozić i są zorganizowane oraz samodzielne. Na pewno nie możesz bać się pracy z liczbami :) ponieważ w naszej firmie dane ilościowe (i generalnie, analityka internetowa) są bardzo ważne.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie 7.000 PLN – 11.000 PLN netto (faktura B2B)
  • Budżet szkoleniowy (około 2.500 PLN - 3.900 PLN)
  • Zestaw benefitów (karta Multisport, opieka medyczna Medicover, Spotify Premium)
  • 2 dni pracy zdalnej w miesiącu i 26 dni płatnego urlopu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Świetną atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
  • Przetestowany i sprawdzony proces wdrożeniowy
  • Coaching w zakresie rozwoju umiejętności

Dlaczego pokochasz pracę w Conversion, gdy już do nas dołączysz?

Masz duże znaczenie
Jesteśmy startupem, więc każdy z nas jest ważny i każdy z nas ma realny wpływ na rozwój Conversion. To gwarancja, że każdy dzień będzie dla Ciebie pełen satysfakcji.

Twój własny komputer Apple
Chcemy żeby praca u nas była dla Ciebie przyjemnością. Właśnie dlatego zapewnimy Ci najlepsze na rynku narzędzia pracy.

Pracujesz w startupowej atmosferze
Nasze biuro to coś więcej niż tylko miejsce pracy. Nie musisz spędzać całego dnia przy swoim biurku – jeżeli masz ochotę możesz rozłożyć się na pufie, przegryźć firmowe owoce, przedyskutować nurtujące Cię problemy podczas piątkowego lunchu albo dokopać komuś w FIFĘ czy SingStara :)

Słuchasz Spotify Premium
Chyba każdy lubi muzykę, a nie ma nic lepszego niż ulubione kawałki w wysokiej jakości, które uprzyjemniają godziny spędzone w pracy. Dlatego otrzymasz dostęp do Spotify Premium i będziesz mógł słuchać i pobierać swoją ulubioną muzykę na komputer i urządzenia przenośne. Oczywiście nie tylko w pracy :)

Nie czekaj, wyślij swoje CV korzytając z przycisku "Aplikuj".

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Conversion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 31 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Conversion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 31. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Zmieniamy sposób funkcjonowania rynku ecommerce. Growcode (bo tak nazywa się nasze innowacyjne rozwiązanie) to sposób na optymalizację ecommerce, który gwarantuje wzrost przychodów bez angażowania IT. Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która specjalizowała się w analityce internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Od 2 lat wznosimy optymalizację współczynnika konwersji na zupełnie nowy poziom i realizujemy ten proces z całkowitym pominięciem web-developerów (i to bynajmniej nie tylko w Polsce ;] ).

Mamy coraz więcej Klientów, którzy kupili Growcode i w związku z tym chcemy zwiększyć zespół projektowy o osobę, która będzie realizowała te projekty.

Ecommerce Project Manager

Celem każdego Growcode’a jest podniesienie efektywności sklepu internetowego, czyli dokonanie takich zmian na stronie, aby jego użytkownicy składali więcej zamówień, i żeby wartość przeciętnego złożonego zamówienia była coraz wyższa. 

Twoim zadaniem będzie tak prowadzić projekty dla naszych klientów, żeby wspólnie z resztą zespołu dowozić oczekiwane wzrosty!

Zmiany, które proponujemy naszym Klientom zawsze są oparte na danych, dlatego zadaniem Twojego zespołu będzie przeprowadzenie badań o charakterze ilościowym (analiza danych z Google Analytics) oraz jakościowym (takich jak przykładowo badania eksperckie czy testy użyteczności). Następnym krokiem będzie zaprojektowanie konkretnych funkcjonalności i przygotowanie szkiców zmian na podstawie rekomendacji i wyników badań przeprowadzonych przez Ciebie i przez resztę zespołu. W Twojej gestii będzie dopilnowanie, aby zaakceptować przygotowane mockupy z Klientem oraz żeby grafik stworzył projekt odpowiadający Twoim oczekiwaniom, a programiści zakodowali wszystkie funkcjonalności zgodnie z Twoim wyobrażeniem. Co więcej — efektywność każdej zmiany sprawdzamy za pomocą testów A/B. Oznacza to, że Twój zespół będzie musiał przeprowadzić taki test, przeanalizować zebrane dane i ocenić, czy rzeczywiście Wasze pomysły na optymalizację przyniosły wzrost współczynnika konwersji (lub innego optymalizowanego parametru). Końcowe wyniki testu będziesz przedstawiał i omawiał z Klientem.

Jeżeli brałeś udział w projektowaniu i wdrażaniu sklepów internetowych i intuicyjnie wiesz co trzeba w nich poprawiać — to nasza propozycja jest dla Ciebie! Pracując w naszym zespole zdobędziesz unikalną wiedzę — praktycznie nikt na rynku nie realizuje tak zaawansowanych testów A/B. Fajne jest w ogóle to, że będziesz widział mierzalne efekty swojej pracy — po zaprojektowaniu i przetestowaniu za pomocą testu A/B zmienionej karty produktu, nowego koszyka czy poprawionego procesu składania zamówienia będziesz dokładnie wiedział, czy (i o ile) jest on lepszy od poprzedniej wersji. Dodatkowo, będziesz głównym punktem kontaktu, jeżeli chodzi o komunikację z Klientem — więc zdobędziesz i wyszlifujesz całą gamę umiejętności miękkich, które są bardzo cenne na rynku pracy.

W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

  • Organizacja pracy przy realizacji zadań, zlecanych innym członkom zespołu: analitykowi, grafikowi i deweloperom
  • Prowadzenie komunikacji z zespołami Klientów
  • Komentowanie projektów graficznych uzyskanych od projektanta graficznego
  • Finalne QA zmian zakodowanych przez zespół programistyczny, zanim zostaną przekazane do akceptacji przez Klienta
  • Wyciąganie wniosków z raportów Google Analytics (przygotowanych przez Digital Analysta)
  • Przygotowywanie szkiców (makiet) zmian
  • Przeprowadzanie ewaluacji heurystycznych (eksperckich) serwisów
  • Przeprowadzanie i analiza badań użyteczności
  • Projektowanie i monitoring testów A/B, podsumowywanie wyników testów A/B

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: CCC, Reserved, Grene, Wittchen, Grupa Pracuj, Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Answear.com, Gog.com, Lancerto, Merlin.pl, Selgros Cash & Carry, Black Red White, Showroom, Virgin Mobile,  Frisco.pl, 4F czy Diverse.

Dołączając do naszego zespołu gwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, rewelacyjnych współpracowników i turboszybki rozwój. W dodatku będziesz widział, jak Twoja praca przekłada się na mierzalne efekty. Jeżeli dorzucisz do tego atrakcyjne warunki zatrudnienia, to zyskasz pełny obraz pracy w Conversion!

Co musisz umieć?

Na stanowisko Ecommerce Project Managera szukamy osoby z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów, która jest zainteresowana UXem i ecommerce oraz chce pogłębiać wiedzę o efektywnym sposobie optymalizowania sklepów internetowych.

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

  • minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów i komunikacji z klientem
  • zainteresowanie UXem i ecommercem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • jest ambitna, zaangażowana, otwarta i potrafi komunikować swoje pomysły

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:

  • przeprowadzałeś analizy eksperckie (heurystyczne)
  • potrafisz tworzyć makiety (i znasz takie narzędzia jak Sketch)
  • masz doświadczenie w przeprowadzaniu badań użyteczności
  • znasz się z Google Analytics

Jaką osobą musisz być?

Szukamy osoby, która tak jak my pasjonuje się swoją pracą i chce się aktywnie i szybko rozwijać. Poszukujemy osób, które potrafią dowozić i są zorganizowane oraz samodzielne. Na pewno nie możesz bać się pracy z liczbami :) ponieważ w naszej firmie dane ilościowe (i generalnie, analityka internetowa) są bardzo ważne.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie 7.000 PLN – 11.000 PLN netto (faktura B2B)
  • Budżet szkoleniowy (około 2.500 PLN - 3.900 PLN)
  • Zestaw benefitów (karta Multisport, opieka medyczna Medicover, Spotify Premium)
  • 2 dni pracy zdalnej w miesiącu i 26 dni płatnego urlopu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Świetną atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
  • Przetestowany i sprawdzony proces wdrożeniowy
  • Coaching w zakresie rozwoju umiejętności

Dlaczego pokochasz pracę w Conversion, gdy już do nas dołączysz?

Masz duże znaczenie
Jesteśmy startupem, więc każdy z nas jest ważny i każdy z nas ma realny wpływ na rozwój Conversion. To gwarancja, że każdy dzień będzie dla Ciebie pełen satysfakcji.

Twój własny komputer Apple
Chcemy żeby praca u nas była dla Ciebie przyjemnością. Właśnie dlatego zapewnimy Ci najlepsze na rynku narzędzia pracy.

Pracujesz w startupowej atmosferze
Nasze biuro to coś więcej niż tylko miejsce pracy. Nie musisz spędzać całego dnia przy swoim biurku – jeżeli masz ochotę możesz rozłożyć się na pufie, przegryźć firmowe owoce, przedyskutować nurtujące Cię problemy podczas piątkowego lunchu albo dokopać komuś w FIFĘ czy SingStara :)

Słuchasz Spotify Premium
Chyba każdy lubi muzykę, a nie ma nic lepszego niż ulubione kawałki w wysokiej jakości, które uprzyjemniają godziny spędzone w pracy. Dlatego otrzymasz dostęp do Spotify Premium i będziesz mógł słuchać i pobierać swoją ulubioną muzykę na komputer i urządzenia przenośne. Oczywiście nie tylko w pracy :)

Nie czekaj, wyślij swoje CV korzytając z przycisku "Aplikuj".

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Conversion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 31 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Conversion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 31. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne