Export Brand Manager (M/f)

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 22.11.2018
  • Ważna jeszcze 10 dni (do 22.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Czas na zmiany?
    Export Brand Manager (m/f)
    Kraków 28849/001

    Będziesz odpowiedzialny/a za opiekę nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki istniejących), współpraca z Dyrektorem Marketingu we wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów (np. współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek)

    Informacje o kliencie

    Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG, lider w swojej kategorii, posiadająca w swoim portfolio produktowym najbardziej rozpoznawalne marki o zasięgu globalnym. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy doświadczonego kandydata, który dzięki swojej kreatywności, pasji oraz udokumentowanym sukcesom w zarządzaniu marką, będzie mógł zająć stanowisko Brand Managera w branży FMCG.

    Opis stanowiska

    • Zarządzanie najważniejszymi markami przedsiębiorstwa z branży FMCG
    • Odpowiedzialność za przygotowanie brand planów oraz za egzekucję założeń strategicznych dla podległych marek
    • Kreacja strategii komunikacyjnej 360° oraz adaptacja komunikacji globalnej
    • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla wybranych marek
    • Odpowiedzialność za wynik finansowy podległej marki
    • Budowa oraz realizacja budżetu, inicjowanie oraz realizacja zadań marketingowych, projektów NPD
    • Pozycjonowanie nowych produktów na rynku (segmentacja rynku, polityka cenowa)
    • Ścisła współpraca z działem sprzedaży, trade marketingu, finansów oraz produkcji
    • Prowadzenie badań konsumenckich (jakościowe i ilościowe)
    • Monitorowanie działalności konkurencji oraz analiza zachowań konsumentów
    • Współpraca oraz raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Marketingu

    Profil kandydata

    • Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu
    • Doświadczenie w branży FMCG
    • Praktyczna wiedza na temat budowania pozycji marki na rynku
    • Wiedza oraz doświadczenie w planowaniu aktywacji '360°' marki
    • Doświadczenie w planowaniu kampanii TV oraz Digital
    • Doświadczenie w tworzeniu nowego produktu
    • Świadomość biznesowa oraz dobre umiejętności analityczne
    • Kreatywność i otwarcie na nowe obszary rozwoju
    • Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania czasem pracy
    • Bardzo dobra znajomość języka ang.
    • Ukończone studia wyższe

    Oferujemy

    • Praca w dynamicznym środowisku z możliwością realizacji wielu projektów
    • Bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia - podstawa + system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
      współpracę z jedna z najdynamiczniej rozwijających się Firm w branży spożywczej
    • Realny wpływ na rozwój organizacji
    • Możliwość rozwoju oraz awansu wewnątrz struktur dywizji marketingowej
       
    [email protected]

    Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.

    Aplikuję

    Dlaczego Michael Page?

    Kandydat w centrum uwagi  Doradztwo i pełne wsparcie  Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców

    Kandydat w centrum uwagi

     

    Doradztwo i pełne wsparcie

     

    Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców