Finance Manager

Antal Finance & Accountancy O firmie

  • Wrocław

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Kierownik
top
Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki. Antal Finance & Accountancy to zespół specjalizujący się w rekrutacjach procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne, menedżerskie i dyrektorskie w strukturach szeroko pojętych finansów, zarówno na szczeblu lokalnym jak i międzynarodowym (CEE, Eastern Europe, EMEA etc.)

Dla naszego Klienta, spółki dystrybucyjnej będącej częścią międzynarodowej grupy, poszukujemy doświadczonego, kompetentnego i zmotywowanego Kandydata na stanowisko:

Finance Manager

Miejsce pracy: Wrocław
FM/Wr/09.2015/JS

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad całością zagadnień finansowo-księgowych spółki;
  • dostarczanie informacji finansowych oraz zarządczych niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji;
  • budżetowanie, prognozowanie i przygotowywanie planów długoterminowych (koordynowanie procesów budżetowania i planowania);
  • ocena rentowności obszarów działania spółki, rekomendowanie optymalizacji, wskazywanie ryzyk i zagrożeń;
  • implementacja zmian w obszarze finansów;
  • przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji oraz analiz finansowych na potrzeby Zarządu;
  • stanowienie zaplecza i wsparcia finansowego dla wewnętrznych klientów Spółki;
  • bliska współpraca z działami operacyjnymi: rozwój procesów analiz i raportowania zarządczego ze szczególnym uwzględnieniem cyklicznych analiz przychodów i kosztów umożliwiających kompleksowe zrozumienie wyników operacyjnych spółki;
  • zarządzaniem zespołem.

Oczekiwania Klienta:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość);
  • min. kilkuletnie doświadczenie w obszarze controllingu i księgowości, w tym min. 3-letnie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane sektory: retail, FMCG + dystrybucja);
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu budżetowania, prognozowania i planowania finansowego;
  • kwalifikacje CIMA/ACCA(lub w trakcie ich zdobywania);
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość systemu SAP lub innego systemu klasy ERP;
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym (w szególności Excel);
  • analityczne myślenie na wysokim poziomie;
  • zorientowanie na biznes i chęć pełnienie roli finance business partnera dla senior managementu;
  • dokładność, dociekliwość, systematyczność, terminowość i doskonała organizacja pracy własnej.

Klient oferuje:

  • szansę intensywnego rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy o bogatym know-how i wysokiej kulturze organizacyjnej;
  • samodzielność w realizacji zadań we współpracy z innymi obszarami biznesu;
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na poniższy adres mailowy:

[email protected]
Zapraszamy na naszą stronę www.antal.pl

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych (w szczególności: CV) przez Antal International Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 496, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Antal International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.”



Dla naszego Klienta, spółki dystrybucyjnej będącej częścią międzynarodowej grupy, poszukujemy doświadczonego, kompetentnego i zmotywowanego Kandydata na stanowisko:

Finance Manager

Numer ref.: FM/Wr/09.2015/JS

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad całością zagadnień finansowo-księgowych spółki;
  • dostarczanie informacji finansowych oraz zarządczych niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji;
  • budżetowanie, prognozowanie i przygotowywanie planów długoterminowych (koordynowanie procesów budżetowania i planowania);
  • ocena rentowności obszarów działania spółki, rekomendowanie optymalizacji, wskazywanie ryzyk i zagrożeń;
  • implementacja zmian w obszarze finansów;
  • przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji oraz analiz finansowych na potrzeby Zarządu;
  • stanowienie zaplecza i wsparcia finansowego dla wewnętrznych klientów Spółki;
  • bliska współpraca z działami operacyjnymi: rozwój procesów analiz i raportowania zarządczego ze szczególnym uwzględnieniem cyklicznych analiz przychodów i kosztów umożliwiających kompleksowe zrozumienie wyników operacyjnych spółki;
  • zarządzaniem zespołem.

Oczekiwania Klienta:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość);
  • min. kilkuletnie doświadczenie w obszarze controllingu i księgowości, w tym min. 3-letnie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane sektory: retail, FMCG + dystrybucja);
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu budżetowania, prognozowania i planowania finansowego;
  • kwalifikacje CIMA/ACCA(lub w trakcie ich zdobywania);
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość systemu SAP lub innego systemu klasy ERP;
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym (w szególności Excel);
  • analityczne myślenie na wysokim poziomie;
  • zorientowanie na biznes i chęć pełnienie roli finance business partnera dla senior managementu;
  • dokładność, dociekliwość, systematyczność, terminowość i doskonała organizacja pracy własnej.

Klient oferuje:

  • szansę intensywnego rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy o bogatym know-how i wysokiej kulturze organizacyjnej;
  • samodzielność w realizacji zadań we współpracy z innymi obszarami biznesu;
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na poniższy adres mailowy:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy