Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1143 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Global Client Coordinator

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2015-05-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    TMF Group jest globalną firmą outsourcingową posiadającą 120 biur w 80 krajach, zatrudniającą ponad 5000 pracowników (www.tmf-group.com). TMF to dynamicznie rozwijająca się organizacja z entuzjastyczną i międzynarodową kadrą pracowniczą. Polityka naszej firmy opiera się na trzech filarach: właściwie dobrani pracownicy, doskonała komunikacja oraz zaangażowanie. Jest to wyjątkowe połączenie silnej i konkurencyjnej organizacji oraz stabilnej, solidnej kultury korporacyjnej, która wyróżnia nas na rynku i zapewnia naszym klientom usługi najwyższej jakości.

    Zakres działalności TMF obejmuje: usługi księgowe, płacowe, kadrowe, administracyjne, usługi menadżerskie oraz podnajmu, usługi związane z międzynarodową rejestracją i zwrotem podatku VAT, usługi dotyczące udziałów, usługi finansowe oraz międzynarodowe usługi licencyjne.

    Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Global Client Coordinator

    Miejsce pracy: Warszawa

                                                                                                                                                                      Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wspomagała dział Service Delivery Centre, koordynujący projekty międzynarodowe w:

    • Terminowym odbieraniu danych dotyczących klienta z poszczególnych krajów;
    • Przygotowywaniu raportów oraz innych niezbędnych informacji zgodnie z zakresem obowiązków;
    • Nadzorowaniem procesu fakturowania klienta przez lokalne zespoły;
    • Utrzymywaniu dobrych kontaktów z klientami (zarówno zewnętrznymi jak i wewnętrznymi);
    • Codziennej koordynacji pracy zagranicznych zespołów TMF, jak i podwykonawców.

    Od kandydatów oczekujemy:

    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalającej na swobodne porozumiewanie się na co dzień z anglojęzycznymi klientami i innymi biurami TMF;
    • Bardzo dobrej znajomości pakietu Office (w szczególności Excel);
    • Umiejętności szybkiej nauki nowych programów;
    • Przynajmniej rocznego doświadczenia w pracy dla klienta zewnętrznego lub wewnętrznego;
    • Mile widziane doświadczenie w dziale płac (lub wiedza z zakresu płac);
    • Doświadczenie w firmie outsourcingowej o międzynarodowym zasięgu oraz znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem.

    Wymagane predyspozycje:

    • Doskonała organizacja pracy;
    • Odpowiedzialność;
    • Samodzielność;
    • Kreatywność i proaktywność w rozwiązywaniu problemów;
    • Dokładność i skrupulatność;
    • Umiejętność pracy pod presją czasu;
    • Zdolności analityczne;
    • Zdolności interpersonalne i umiejętność pracy zespołowej.

     

    Oferujemy:

    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie;
    • Rozwój i awans;
    • Szkolenia;
    • Atrakcyjną lokalizację.

    CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysyłać klikając

    W temacie e-maila prosimy podać nazwę stanowiska. 

    Prosimy o załączenie klauzuli:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr. 113, poz. 883)

    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wybranym kandydatom.