Global Senior E-commerce Strategy Planner

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 25.10.2018
  • Ważna jeszcze 8 dni (do 24.11.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Man on the Moon - Agencja HR dla swojego Klienta Pathfinder 23, poszukuje osoby na stanowisko:

    Global Senior E-commerce Strategy Planner
    Lokalizacja: Warszawa
    Opis firmy

    Pathfinder 23 (PF23) to agencja, której misją jest budowanie pozycji marek w przestrzeni
    E-commerce. Koncentrujemy się na tworzeniu najwyższej jakości doświadczenia z marką, które jest kluczowe przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Staramy się łączyć sztukę z nauką. Wykorzystujemy potencjał kreatywny i technologiczny, aby projektować i wdrażać najbardziej efektywne scenariusze ścieżek zakupowych. Nasz Zespół posiada unikatowe doświadczenie w realizacji kompleksowych projektów E-commerce w regionach EMEA, NA i LATAM. Mieliśmy okazję współpracować z ponad pięćdziesięcioma topowymi markami i ponad trzystoma
    E-retailerami w skali globalnej. Naszym Klientom oferujemy jedyną w swoim rodzaju syntezę kompetencji E-commerce, opartą o ponad 15 lat doświadczenia.

     

    PF23 jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz PF23, w skład grupy wchodzą: Spacecamp - agencja digitalowa o profilu kreatywno - technologicznym, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce.

    Przed Tobą

    Jako Global E-commerce Strategy Planner, będziesz odpowiedzialny za kompleksową obsługę portfolio globalnych marek w ramach jednego z międzynarodowych hub’ów.
     
    Twoim zadaniem będzie zbudowanie obecności kluczowych marek klienta w środowisku
    E-commerce na poziomie globalnym, regionalnym oraz lokalnym, a także zapewnienie im ciągłej opieki, której celem będzie stały rozwój E-biznesu klienta poprzez monitoring oraz optymalizację obecności marek oraz planowanie ich aktywacji
    w E-commerce oraz Digital.
     
    Wyzwanie jest ogromne, ale ekscytujące! Głównym celem Twojej pracy będzie podniesienie sprzedaży w E-commerce – metryki tj. zasięg, czy zaangażowanie będą jedynie półśrodkiem - sukces to sprzedaż!

    Wymagania

    Jeśli chcesz:

    • budować w agencji wiedzę na temat branży FMCG, OTC, czy Industry, a także Shoppera, w kategoriach takich jak takich jak Beauty, Baby Care czy Pharma,
    • identyfikować oraz interpretować kluczowe wyzwania klienta,
    • planować kompleksową, długoterminową strategię E-commerce, zakładającą budowę obecności marek od podstaw, ich stały rozwój, a także realizację kluczowych wyzwań biznesowych,
    • planować kampanie aktywacyjne w obszarze E-commerce i Digital prowadzącym do E-commerce,
    • współpracować z działem E-commerce Experience, aby tworzyć kreatywne kampanie aktywacyjne w obszarze E-commerce i Digital oraz dedykowane rozwiązania dla klienta,
    • rekomendować innowacyjne rozwiązania, które pomogą dalej rozwijać E-biznes klienta,
    • obserwować i analizować trendy E-commerce oraz zachowania shopperów na całym świecie, w celu przekształcenia ich w konkretne rozwiązania i praktyczne insighty,
    • i przede wszystkim… rozwijać się jako ekspert od budowania obecności marki w     E-commerce,

    A przy tym:

    • masz przynajmniej 5 lat doświadczenia w pracy w dziale Strategii (preferowane), Client Service lub Dziale Mediów / Agencji Mediowej, najlepiej z doświadczeniem w pracy w środowisku E-commerce,
    • biegle posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1)
    • masz doświadczenie w pracy na poziomie globalnym lub regionalnym oraz z klientami z branży FMCG / OTC / Industry,
    • nie boisz się liczb! Będą podstawą Twojej pracy,
    • potrafisz tworzyć prezentacje i prezentować je przed Klientem,
    • znasz podstawy Shopper Communication,
    • potrafisz kierować zespołem,
    • interesujesz się światem innowacji w Digitalu i chcesz rozwijać się w kierunku E-commerce,
    • lubisz współpracować z działami Design, Strategii i Client Service,
    • jesteś świetnie zorganizowany/-a i uważny/-a,
    • cechuje Cię dbałość o szczegóły
    • lubisz pracować w zespole,
    • w pracy najbardziej cenisz transparentną komunikację, wsparcie, zrozumienie i jasno sprecyzowane cele

    - to super! :)

    Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny*

    *Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie i o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.

    Dziękujemy i do zobaczenia!