Zgoda na przetwarzanie danych:

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Ace Rico Poland  z siedzibą w Bielawie_ przy ul.Ostroszowickiej 11 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Główny księgowy

ACE RICO POLAND sp. z o.o.O firmie

  • Ostroszowicka 11
    Bielawa, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 25 kwi 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

ACE RICO POLAND sp. z o.o.

Ostroszowicka 11

Bielawa

ACE RICO POLAND sp. z o.o.

Firma Ace Rico powstała w Polsce w maju 2007 roku jako część światowego koncernu Ace Hinge Tech. W Polsce nasza fabryka zlokalizowana jest w jednym z najszybciej przemysłowo rozwijających się regionów kraju, w pobliżu Wrocławia.

Firma ma charakter czysto produkcyjny. Zajmujemy się wytwarzaniem komponentów plastikowych jak i również montażem elementów na liniach produkcyjnych na specjalnie zamówienia naszych klientów.

Główny księgowy

Miejsce pracy: Bielawa

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

  • Tworzenie sprawozdania finansowego rocznego, prognoz i analiz finansowych , raportów wew. na potrzeby spółki
  • Prowadzenie całości zagadnień związanych z działalnością Spółki w obszarach dotyczących finansów, księgowości w Spółce
  • Pełnienie funkcji Głównego Księgowego
  • Zarządzanie i nadzorowanie rachunkowości Spółki , prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • Nadzorowanie i weryfikacja poprawności ewidencjonowanych danych ekonomiczno-finansowych
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów
  • Nadzorowanie inwentaryzacji wszelkich składników majątkowych Spółki
  • Nadzorowanie procesów pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania
  • Prawidłowe rozliczania podatków i rozliczeń niepodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisam
  • Uczestniczenie w pracach nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich
  • Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi
  • Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, CIT-10, IFT-2R, ORD-U
  • Sporządzanie sprawozdań do NBP
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych jak i wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie amortyzacji
  • Uzgodnienia obrotów gospodarki magazynowej
  • Wycena bilansowa
  • Realizowanie przelewów
  • Wspomaganie procesów decyzyjnych w firmie
  • Wspomaganie zarządu w procesie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowych
  • Inne zlecone przez przełożonego wyższego szczebla

Wymagania : 

  • Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w finansach, Doświadczenie w zarządzaniu finansami spółek handlowych,
  • Gruntowna wiedza z obszaru rachunkowości finansowej i zarządczej, przepisów podatkowych,
  • Praktyczna umiejętność w tworzeniu i realizacji strategii finansowej,
  • Znajomość i umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów podatkowych,
  • J.angielski - poziom dobrze komunikatywny w mowie i piśmie
  • Praktyczna znajomość systemów klasy ERP
  • Profesjonalizm i strategiczne rozwiązywanie problemów,
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Dodatkowy atut - znajomość programu Comach Optima
  • Odporność na stres
  • Dyspozycyjność 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Stałe godziny pracy  7.30-15.30 
  • Komfortowe warunki pracy
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń

Wymagane dokumenty:

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji  klikając w przycisk aplikowania.

W przesłanych dokumentach prosimy zawrzeć następującą klauzulę: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883).”


Firma Ace Rico powstała w Polsce w maju 2007 roku jako część światowego koncernu Ace Hinge Tech. W Polsce nasza fabryka zlokalizowana jest w jednym z najszybciej przemysłowo rozwijających się regionów kraju, w pobliżu Wrocławia.

Firma ma charakter czysto produkcyjny. Zajmujemy się wytwarzaniem komponentów plastikowych jak i również montażem elementów na liniach produkcyjnych na specjalnie zamówienia naszych klientów.

Główny księgowy

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

  • Tworzenie sprawozdania finansowego rocznego, prognoz i analiz finansowych , raportów wew. na potrzeby spółki
  • Prowadzenie całości zagadnień związanych z działalnością Spółki w obszarach dotyczących finansów, księgowości w Spółce
  • Pełnienie funkcji Głównego Księgowego
  • Zarządzanie i nadzorowanie rachunkowości Spółki , prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • Nadzorowanie i weryfikacja poprawności ewidencjonowanych danych ekonomiczno-finansowych
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów
  • Nadzorowanie inwentaryzacji wszelkich składników majątkowych Spółki
  • Nadzorowanie procesów pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania
  • Prawidłowe rozliczania podatków i rozliczeń niepodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisam
  • Uczestniczenie w pracach nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich
  • Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi
  • Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, CIT-10, IFT-2R, ORD-U
  • Sporządzanie sprawozdań do NBP
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych jak i wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie amortyzacji
  • Uzgodnienia obrotów gospodarki magazynowej
  • Wycena bilansowa
  • Realizowanie przelewów
  • Wspomaganie procesów decyzyjnych w firmie
  • Wspomaganie zarządu w procesie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowych
  • Inne zlecone przez przełożonego wyższego szczebla

Wymagania : 

  • Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w finansach, Doświadczenie w zarządzaniu finansami spółek handlowych,
  • Gruntowna wiedza z obszaru rachunkowości finansowej i zarządczej, przepisów podatkowych,
  • Praktyczna umiejętność w tworzeniu i realizacji strategii finansowej,
  • Znajomość i umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów podatkowych,
  • J.angielski - poziom dobrze komunikatywny w mowie i piśmie
  • Praktyczna znajomość systemów klasy ERP
  • Profesjonalizm i strategiczne rozwiązywanie problemów,
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Dodatkowy atut - znajomość programu Comach Optima
  • Odporność na stres
  • Dyspozycyjność 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Stałe godziny pracy  7.30-15.30 
  • Komfortowe warunki pracy
  • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń

Wymagane dokumenty:

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji  klikając w przycisk aplikowania.

W przesłanych dokumentach prosimy zawrzeć następującą klauzulę: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883).”

Ogłoszenie archiwalne