Ta oferta pracy jest nieaktualna od 55 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Helpdesk Technician

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 31.07.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Stefanini brings decades of IT outsourcing expertise to clients around the globe. We support mid-size and large corporations through offshore, onshore and nearshore IT managed services, systems integration, consulting and strategic staffing. Our service offerings include: IT infrastructure outsourcing, application development/systems integration, ERP/SAP consulting, asset management, and strategic IT staffing solutions.

 

For our location in Krakow, we are looking for talented people to make a real contribution to our business as:

Helpdesk Technician I
Job location: Kraków

If you love interacting with a diverse range of people and you are eager to go ahead and help them in sorting out their problems, then you can definitely take up this career with us!

 

Responsibilities

  • Provide technical support and troubleshooting services to end users who need assistance re computer hardware and/or software applications, mobile devices, network, etc.  
  • Log all service requests into the company service call tracking system
  • Record the problem description, including specific error messages and/or symptoms, any troubleshooting steps taken, and the result, and the solution to assist in/create knowledge base logs
  • Follow-up on closed service requests to insure customer satisfaction
  • Assist in training initiatives to new and current employees

Qualification / Profile

  • Fluent in Polish (C1 level minimum) and with a strong command of English (B2 level minimum)
  • Eager to learn new technologies
  • Attention to details
  • Must be a problem solver
  • Positive, can do attitude and ability to work in a team
  • Strong communication skills
  • Ability to cope with stress and workload
  • High school/college/university diploma from a technical area or equivalent experience – nice to have
  • 0-2 years’ experience in a similar position will be an asset
  • Technical skills – nice to have: Windows OS, Microsoft Office Suite, Internet browsers, communication protocols, computer hardware, Active Directory, etc.

Our offer

  • Full time job, stability of employment
  • Competitive salary package
  • Intensive training
  • Benefits package
  • Private medical healthcare
  • ITIL based career paths
 
Please send you CV using the ‘Apply’ button.
For more information about Stefanini, please have a look at our website: www.stefanini.com

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

opisopisopis

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się