Home Page Editor

AllegroO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Allegro

al. Jana Pawła II 22

Warszawa

Home Page Editor [rekrutacja prowadzona online]

Na czym polegać będzie Twoja praca?

  • Będziesz odpowiadać za proces publikacji contentu na stronie głównej Allegro na wszystkich urządzeniach (desktop, rwd, aplikacja)
  • Zadbasz o spójną komunikację pomiędzy różnymi kanałami i mediami wewnętrznymi, ze szczególnym uwzględnieniem efektywności kontentu
  • Dopilnujesz terminowego dostarczenia wszelkich materiałów publikowanych na stronie głównej i w działaniach on-site
  • Zadbasz o jakość (styl, poprawność techniczna) i kontrolę wszelkich treści contentowych publikowanych na stronie głównej Allegro i w działaniach on-site
  • Będziesz współtworzył plan wydawniczy (Trade Plan), zmaksymalizujesz efektywność prowadzonych akcji promocyjnych
  • Zarządzisz działaniami promocyjnymi w oparciu o dane z narzędzi mierzących efektywność prowadzonych akcji
  • Zajmiesz się analizą wyników trafficowych i sprzedażowych wewnętrznych kanałów komunikacji
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować? 
  • Będziesz mieć realny wpływ na rozwój narzędzi wydawniczych Allegro w oparciu o rozwiązania Content Automation
  • Będziesz współdecydować o wyborze ofert będących przedmiotem promocji
  • Poprzez stronę główną Allegro docieramy do 14 milionów klientów dziennie; 
  • Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 100 tys. małych i średnich polskich firm handlowych 
  • Dla około 80% internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci; 
  • Lubimy zmiany. Postrzegamy je jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro 

Ze swojej strony oferujemy:

  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Pracę, której efekty śledzić będzie kilka milionów użytkowników Allegro
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole oraz elastyczne godziny pracy
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz, z czego korzystasz
  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas
  • Umowę na zastępstwo (min. 1,5 roku)

Ofertę kierujemy do osób, które:

  • Posiadają przynajmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu stroną internetową o dużym wolumenie ruchu
  • Posiadają doświadczenie w prowadzeniu projektów z udziałem wielu wewnętrznych interesariuszy
  • Posiadają doświadczenie w pracy z systemami CMS
  • Znają narzędzia i metody pomiaru oraz optymalizacji wskaźnika konwersji
  • Wiedzą czym jest CTR, wiedzą jak go zwiększyć
  • Są asertywne i mają wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Posiadają doświadczenie w zarządzaniu akcjami promocyjnymi, kampaniami sprzedażowymi w Internecie
Wyślij nam swoje CV i dołącz do Allegro!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy