Ta oferta pracy jest nieaktualna od 339 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

HR Business Partner

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 13.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Goldman Recruitment
    Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście  do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
     
     
    Dla naszego Klienta – firmy retailowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    HR Business Partner

    Miejsce pracy: Kraków

    Wynagrodzenie: atrakcyjne
    Nr ref. 171187/0
               

    Opis stanowiska:

    • współtworzenie i realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi zgodnej z przyjętą strategią spółki,
    • współpraca z zarządem w zakresie realizacji działań w obszarze HR, takich jak: rekrutacja, szkolenia, rozwój kariery, doradztwo w sprawach personalnych związanych z prawem pracy, zatrudnianiem, wynagradzaniem, itp.,
    • wdrażanie ogólnofirmowych projektów HR,
    • wsparcie danej linii biznesowej w obszarze doradztwa z zakresu prawa pracy,
    • ścisła współpraca i komunikacja z Działem Rozwoju Strategii HR oraz Zespołem Kadr i Płac w celu zapewnienia jednorodności stosowanych narzędzi i polityki personalnej w całej organizacji,
    • przygotowywanie wszelkich analiz, raportów, sprawozdawczości na potrzeby zarządu i jednostek organizacyjnych firmy.

    Wymagania:

    • wyższe wykształcenie,
    • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w podobnej roli w dużych firmach (mile widziane o profilu retailowym lub produkcyjnym),
    • znajomość „twardych” i „miękkich” zagadnień HR-owych przy wykorzystaniu różnorodnych systemów i narzędzi,
    • doświadczenie w samodzielność w prowadzeniu projektów HR (rekrutacje, employer branding, szkolenia, rozwój, wynagrodzenia i benefity),
    • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz procesów kadrowo-płacowych,
    • nastawienie na wsparcie biznesu,
    • bardzo dobra organizacja pracy (prowadzenie kilku projektów jednocześnie) i umiejętność określania priorytetów.

    Oferta obejmuje:

    • pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
    • możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu,
    • konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych,
    • rozbudowane usługi dla pracowników.

    Zainteresowane osoby prosimy o WYPEŁNIENIE NASZEGO FORMULARZA  

    Accounting     Advisory      Audit     Controlling     Corporate Banking     Insurance     Financial Markets  Fund Accounting