HR & Payroll Manager

MAN ON THE MOON Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

MAN ON THE MOON Sp. z o.o.

Ząbkowska 27

Warszawa

Man on the Moon - Agencja HR dla Brand New Galaxy, poszukuje osoby na stanowisko:
HR & Payroll Manager
 
Lokalizacja: Warszawa

Opis firmy

Brand New Galaxy Spółka z o.o. (BNG) to niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii.
 
BNG zatrudnia już ponad 300 pracowników w 10 podmiotach wchodzących w skład platformy:
  • Pathfinder 23 (agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce),
  • Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek
    w e-commerce),
  • Spacecamp (agencja digitalowa),
  • Life on Mars (agencja kreatywna cross-channel),
  • 8.54 (dom produkcyjny o specjalizacji digital),
  • Stratosfera (firma konsultingowa marketingu strategicznego),
  • New Gravity (software house automatyzujący procesy biznesowe)
  • Man on the Moon (agencja konsultingowa w obszarze HR).
  • BNG Services
  • Brand New Galaxy (centrum dowodzenia)

 

BNG pełni funkcję międzynarodowych hubów dla wielu klientów (m.in. Coty, Bayer, Lindt, P&G), w swoim portfolio ma ponad 20 dużych klientów, którzy powierzyli jej regularną obsługę. Działania BNG obejmują klientów operujących w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Kogo szukamy

Jesteśmy Galaktyką (Grupa Brand New Galaxy) która rośnie i rozwija się w szybkim tempie. Dlatego kolejnym krokiem przed nami jest rozbudowa działu kadr i płac. W związku z tym poszukujemy osoby, która zajmie się koordynacją tego działu i będzie wspierać specjalistów z zakresu kadr i płac w codziennych obowiązkach.

Idealny Kandydat to osoba, która posiada:

  • Biegłą znajomość języka angielskiego (mówimy w 16 językach :))
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w obszarze kadrowo-płacowym, bardzo dobrą znajomość prawa pracy, preferowana znajomość systemu eNova
  • Doświadczenie w zatrudnianiu obcokrajowców
  • Minimum roczne doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu i odpowiedzialność za procesy i realizacje zadań
  • Bardzo dobrą organizację pracy oraz praktyczne umiejętności zarządzania kilkoma projektami HR jednocześnie - terminowość i dokładność,
  • Doskonałe umiejętności komunikacji, zapał, wytrwałość w dążeniu do celu, inicjatywa i samodzielność w działaniu

Kluczowe zadania:

  • Koordynacja pracy zespołu kadrowo-płacowego
  • Czuwanie nad terminowością i prawidłowością procesów kadrowo-płacowych
  • Współtworzenie nowych procedur, regulaminów i zarządzeń
  • Wdrażanie nowych rozwiązań HRowych automatyzujących procesy kadrowo-płacowe
  • Koordynacja i wsparcie w zatrudnianiu i obsłudze kadrowej obcokrajowców

Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV.

Dziękujemy i do zobaczenia!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy