Ta oferta pracy jest nieaktualna od 129 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Informatyk

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 12.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bank Pocztowy jest bezpiecznym, polskim bankiem, który zgodnie ze swoją misją pozwala realizować marzenia wielu pokoleń.

    Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską jesteśmy naprawdę blisko, zapewniając dostęp do produktów i usług finansowych za pośrednictwem jednej z najszerszych sieci placówek w Polsce, liczącej ponad 4,6 tyś. punktów. Nasza oferta rachunków osobistych, kredytów i depozytów dostosowana jest do zmieniających się potrzeb i oczekiwań naszych Klientów.
    W ten sposób przyczyniamy się do wyrównywania szans w dostępie do usług bankowych oraz zapobiegamy wykluczeniu finansowemu w Polsce.

    Bank Pocztowy – zawsze blisko, tak jak tego potrzebujesz.
    Informatyk

    Warszawa

    U nas można:

    • pracować w fantastycznej atmosferze,
    • utrzymać równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym,
    • ciągle się rozwijać,
    • mieć stabilne warunki zatrudnienia,
    • korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Karta MultiSport, Program MultiBenefit, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny),
    • realizować pasjonujące projekty,
    • rozwijać się w zakresie technologii związanych ze świadczeniem usług IT,
    • być członkiem zespołu, na który zawsze możesz liczyć!

    Będziesz odpowiedzialny za:

    • zapewnienie wsparcia w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio,
    • diagnozę oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników,
    • udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji,
    • przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych stanowisk pracy w Centrali oraz na potrzeby uruchamiania oddziałów Banku w całej Polsce,
    • instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych,
    • zarządzanie licencjami oraz certyfikatami w Banku.
    • zarządzanie systemem ewidencji sprzętu komputerowego.

    Zainteresowani jesteśmy osobą, która posiada:

    • preferowane wykształcenie wyższe związane z informatyką,
    • biegłą znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows,
    • biegłą znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
    • podstawową znajomość funkcjonowania sieci lokalnych, zagadnień z zakresu sieci LAN i WAN,
    • umiejętność instalacji, obsługi, konfiguracji sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
    • umiejętność diagnozowana i usuwania podstawowych awarii sprzętu komputerowego użytkownika końcowego,
    • doświadczenie w budowaniu standardów i dokumentacji dotyczącej oprogramowania,
    • prawo jazdy kat. B.

    Mile widziane:

    • doświadczenie w dziale wsparcia użytkownika,
    • znajomość platformy MacOS X i urządzeń Apple.
    Chcesz wiedzieć więcej?