Informatyk

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 08.01.2018
  • Ważna jeszcze 19 dni (do 07.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Centrum Usług Informatycznych jest jednostką organizacyjną Gminy Wrocław, której celem jest zapewnienie wsparcia administracji w obszarze IT. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją z dużym potencjałem technologicznym. Realizujemy dużo prestiżowych projektów mających wpływ na obsługę mieszkańców Wrocławia i pracę administracji publicznej. Oferujemy szeroki zakres usług informatycznych m.in. w zakresie tworzenia oprogramowania.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Informatyk
Miejsce pracy: Wrocław

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  1. Wspomaganie użytkowników w zakresie poprawnego działania aplikacji i urządzeń komputerowych
  2. Rejestracja i kategoryzacja problemów użytkownika
  3. Standaryzacja i modernizacja stanowisk komputerowych
  4. Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony antywirusowej
  5. Analiza potrzeb sprzętowych i programowych
  6. Doradztwo dotyczące wprowadzania nowoczesnych rozwiązań
  7. Zapewnienie ciągłości pracy LAN/WAN z zachowaniem standardów i zasad bezpieczeństwa systemów informatycznych
  8. Kontakty z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi, eksploatacji zakupionego sprzętu i oprogramowania
  9. Podnoszenie świadomości informatycznej pracowników obsługiwanych jednostek

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła znajomość budowy i obsługi komputera, umiejętność sprawdzania poprawności działania jego komponentów
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows XP/7/8/10
  • Znajomość pakietów biurowych
  • Znajomość sieci komputerowych w zakresie: elementy sieci, budowanie, diagnozowanie, usuwanie awarii, znajomość protokołów sieci Internet
  • Znajomość narzędzi zdalnego zarządzania stacjami roboczymi
  • Znajomość oprogramowania antywirusowego
  • Ogólna wiedza z zakresu baz danych
  • Podstawowa znajomość funkcjonowania domeny
  • Znajomość języka angielskiego – na poziomie średnio zaawansowanym
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność, nastawienie zadaniowe, dokładność, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z ludźmi

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie w obsłudze dużej grupy użytkowników (ok. 150 osób)
  • Znajomość systemów rejestracji zgłoszeń (HelpDesk) oraz budowania Bazy Wiedzy
  • Znajomość programów graficznych
  • Znajomość obszaru działania jednostek samorządowych
  • Znajomość ITIL/ISO 20000
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny) należy wysłać za pomocą przycisku Aplikuj.

W tytule wiadomości proszę o umieszczenie nazwy stanowiska.

Szczegółowe informacje na temat wymagań w procesie rekrutacji znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

 Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.