Ta oferta pracy jest nieaktualna od 256 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Informatyk

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 08.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Centrum Usług Informatycznych jest jednostką organizacyjną Gminy Wrocław, której celem jest zapewnienie wsparcia administracji w obszarze IT. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją z dużym potencjałem technologicznym. Realizujemy dużo prestiżowych projektów mających wpływ na obsługę mieszkańców Wrocławia i pracę administracji publicznej. Oferujemy szeroki zakres usług informatycznych m.in. w zakresie tworzenia oprogramowania.

     

    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Informatyk
    Miejsce pracy: Wrocław

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

    1. Wspomaganie użytkowników w zakresie poprawnego działania aplikacji i urządzeń komputerowych
    2. Rejestracja i kategoryzacja problemów użytkownika
    3. Standaryzacja i modernizacja stanowisk komputerowych
    4. Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony antywirusowej
    5. Analiza potrzeb sprzętowych i programowych
    6. Doradztwo dotyczące wprowadzania nowoczesnych rozwiązań
    7. Zapewnienie ciągłości pracy LAN/WAN z zachowaniem standardów i zasad bezpieczeństwa systemów informatycznych
    8. Kontakty z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi, eksploatacji zakupionego sprzętu i oprogramowania
    9. Podnoszenie świadomości informatycznej pracowników obsługiwanych jednostek

    Wymagania niezbędne:

    • Wykształcenie wyższe
    • Biegła znajomość budowy i obsługi komputera, umiejętność sprawdzania poprawności działania jego komponentów
    • Znajomość systemów operacyjnych Windows XP/7/8/10
    • Znajomość pakietów biurowych
    • Znajomość sieci komputerowych w zakresie: elementy sieci, budowanie, diagnozowanie, usuwanie awarii, znajomość protokołów sieci Internet
    • Znajomość narzędzi zdalnego zarządzania stacjami roboczymi
    • Znajomość oprogramowania antywirusowego
    • Ogólna wiedza z zakresu baz danych
    • Podstawowa znajomość funkcjonowania domeny
    • Znajomość języka angielskiego – na poziomie średnio zaawansowanym
    • Komunikatywność, sumienność, dokładność, nastawienie zadaniowe, dokładność, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z ludźmi

    Wymagania dodatkowe:

    • Doświadczenie w obsłudze dużej grupy użytkowników (ok. 150 osób)
    • Znajomość systemów rejestracji zgłoszeń (HelpDesk) oraz budowania Bazy Wiedzy
    • Znajomość programów graficznych
    • Znajomość obszaru działania jednostek samorządowych
    • Znajomość ITIL/ISO 20000
    • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
     
    Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny) należy wysłać za pomocą przycisku Aplikuj.

    W tytule wiadomości proszę o umieszczenie nazwy stanowiska.

    Szczegółowe informacje na temat wymagań w procesie rekrutacji znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

     Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.