Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Inventory Control Manager

  • Zielona Góra, Świebodzin, Nowa Sól, lubuskie
  • Kierownik
  • 10.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Inventory Control Manager
    Miejsce pracy: Nowa Sól (okolice), Świebodzin (okolice), Zielona Góra

    Jak wygląda praca na + ?

    Jako Inventory Control Manager będziesz odpowiedzialny za zapewnienie kierownictwa w procesach obejmujących kontrolę nad stanem inwentarza, ustanawianie norm oraz analizę i raportowanie wariancji. IC Manager czuwa nad integralnością procesów i systemów inwentaryzacji oraz poszukuje sposobów na ich ulepszenie. IC Manager aktywnie monitoruje kluczowe wskaźniki, komunikuje i rozwiązuje problemy, uniemożliwiając powstawanie nieprzewidzianych problemów finansowych. IC Manager szkoli wszystkich pracowników magazynu w duchu odpowiedzialności i przynależności do organizacji. IC Manager w razie potrzeby przewodzi projektom, mającym na celu usprawnienie procesów inwentaryzacji i aktualizację uzgodnień księgowych.

     

    TWOJE OBOWIĄZKI:

    • Kierowanie i/lub nadzorowanie wszystkich pracowników odpowiedzialnych za zarządzanie procesami inwentaryzacji
    • Skuteczne zarządzanie wewnętrznymi procesami inwentaryzacyjnymi i odpowiednie wyjaśnianie nieścisłości
    • Współpraca z kierownikami wszystkich oddziałów w celu zidentyfikowania i zrozumienia kluczowych projektów i inicjatyw
    • Nadzór nad regularnymi działaniami w celu weryfikacji inwentarza
    • Przewodnictwo, wsparcie oraz nadzór nad ogólnymi założeniami inwentaryzacyjnymi, procedurami, analizą i raportami w celu realizacji norm, w tym planowych przeglądów sprawności procesów logistycznych, prognozowań oraz przydziału materiałów do lokacji
    • Ustanawianie najlepszych wskaźników dot. praktycznych aspektów inwentaryzacji, w tym śledzenia ładunków, raportowania i analizy pierwotnych przyczyn   
    • Praca nad zabezpieczeniami w celu zapewnienia oraz przestrzegania polityki i procedur zapobiegania stratom
    • Tworzenie wydajnych i adekwatnych procedur zarządzania inwentarzem. Diagnostyka procedur mających na celu zapewnienie ciągłego rozwoju i utrzymania statusu lidera w swojej klasie
    • Nadzór nad corocznymi procedurami dot. inwentarza
    • Współpraca z managerami innych oddziałów w celu wprowadzania programów zapobiegania stratom i usprawniania nadzorem nad inwentarzem
    • Planowanie i wprowadzanie programu postępowania naprawczego dot. wszystkich wadliwych produktów
    • Nadzór nad programami zapewniającymi jakość i pewność produktów, a także nad tygodniowymi i miesięcznymi raportami
    • Rozwój programów dot. przeglądu i przesyłki zwrotów
    • Czuwanie nad dokładnością rejestrów w celu usprawnienia wykrywania niedoborów
    • Praca nad niezbędnymi raportami i dokumentacją wykazującymi stan inwentarza
    • Czuwanie nad terminowym dostarczeniem tygodniowych i miesięcznych raportów

     

    TWOJE PLUSY:

    • Min. pięć lat doświadczenia, w tym dwa lata w roli nadzorczej; lub równowartość w postaci edukacji  i doświadczenia
    • Doświadczenie w inventory control w centrum dystrybucyjnym lub magazynach / terminalach cross-dock o wysokim wskaźniku produkcji
    • Doświadczenie w systemach WMS.
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Preferowana znajomość norm ISO 9000+ i pokrewnych
    • Doświadczenia zawodowe powiązane z dokumentacją procesów, procedur i jakości
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne 
    • Umiejętności analityczne i operowania na liczbach
    • Umiejętność wyznaczania działań priorytetowych, dbanie o szczegóły, umiejętność wykonywania wielu zadań na raz

    NASZE PLUSY:

    Kuehne+Nagel jest dużą, stabilną firmą o międzynarodowym środowisku. Oferujemy możliwość zdobycia rozległego doświadczenia zawodowego. Zapewniamy płatny staż. Z nami poznasz specyfikę pracy w branży logistycznej wspierane przez dobrą atmosferę pracy w zespole specjalistów.

    W Kuehne + Nagel wierzymy w ludzi i ich pasje. Jesteśmy zorientowani na rozwój pracowników i ich wspieranie w osiąganiu ponadprzeciętnych rezultatów. Nie znamy granic - działamy z lądu, wody i powietrza... Jesteś na +?

    Dofinansowanie
    do prywatnej opieki medycznej
    Prywatne ubezpieczenie na życie
    Zniżki i benefity
    dla pracowników
    Dofinansowanie
    do szkoleń i kursów językowych
    Odpowiednie wdrożenie do organizacji
    Praca
    w międzynarodowym środowisku
    Praca w firmie będącej liderem w branży logistycznej

    Administratorem danych osobowych jest spółka Kuehne+Nagel Sp. z o.o. z siedzibą w Gądki 62-023, ul. Spedycyjna 1.

    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: [email protected]

    Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

    Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierze Pani/Pan udział.

    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.