Inżynier budowy

PROINS S.A.O firmie

PROINS S.A.

Mała Góra 30-864

Kraków

PROINS S.A.

PROINS S.A. to firma budowlana i deweloperska specjalizująca się w budownictwie mieszkaniowym z tradycjami działająca na rynku od 1989 roku.

Wielokrotnie nagradzana m.in. tytułem Przedsiębiorstwa "FAIR PLAY" - Złoty Certyfikat, Medalem Europejskim, statuetką Polski Sukces, Złoty Laur Małopolski, Złoty Krakowski Dukat oraz ostatnio statuetką Gepard Biznesu.

Inżynier budowy

Miejsce pracy: Kraków

Główne zadania: 

  • kontrolowanie procesu budowy,
  • przygotowywanie dokumentacji powykonawczej i odbiorczej,
  • nadzorowanie pracy podległych pracowników,
  • kontrola terminowości i jakości wykonywanych prac,
  • wspomaganie kierownika robót,
  • koordynowanie dostaw materiałów, narzędzi i sprzętu,
  • udział w odbiorach jakościowych i ilościowych robót podwykonawców,
  • raportowanie postępu prac,
  • poszukiwanie optymalnych rozwiązań technicznych.

Wymagania: 

  • doświadczenie w pracy na powyższym stanowisku,
  • znajomość branży ppoż,
  • wykształcenie - wyższe techniczne,
  • samodzielności w działaniu,
  • umiejętność pracy w programie AutoCad,
  • prawo jazdy kat. B,
  • zaangażowania,
  • dokładności w działaniu,
  • umiejętność zarządzania ludźmi oraz koordynowaniem prac,
  • mile widziana dyspozycyjność do pracy.

Oferujemy: 

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie,
  • dużą możliwość rozwoju,
  • zdobycie nowego doświadczenia,
  • pracę w stabilnej firmie,
  • pracę w oparciu umowy o pracę.

 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


PROINS S.A. to firma budowlana i deweloperska specjalizująca się w budownictwie mieszkaniowym z tradycjami działająca na rynku od 1989 roku.

Wielokrotnie nagradzana m.in. tytułem Przedsiębiorstwa "FAIR PLAY" - Złoty Certyfikat, Medalem Europejskim, statuetką Polski Sukces, Złoty Laur Małopolski, Złoty Krakowski Dukat oraz ostatnio statuetką Gepard Biznesu.

Inżynier budowy

Główne zadania: 

  • kontrolowanie procesu budowy,
  • przygotowywanie dokumentacji powykonawczej i odbiorczej,
  • nadzorowanie pracy podległych pracowników,
  • kontrola terminowości i jakości wykonywanych prac,
  • wspomaganie kierownika robót,
  • koordynowanie dostaw materiałów, narzędzi i sprzętu,
  • udział w odbiorach jakościowych i ilościowych robót podwykonawców,
  • raportowanie postępu prac,
  • poszukiwanie optymalnych rozwiązań technicznych.

Wymagania: 

  • doświadczenie w pracy na powyższym stanowisku,
  • znajomość branży ppoż,
  • wykształcenie - wyższe techniczne,
  • samodzielności w działaniu,
  • umiejętność pracy w programie AutoCad,
  • prawo jazdy kat. B,
  • zaangażowania,
  • dokładności w działaniu,
  • umiejętność zarządzania ludźmi oraz koordynowaniem prac,
  • mile widziana dyspozycyjność do pracy.

Oferujemy: 

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie,
  • dużą możliwość rozwoju,
  • zdobycie nowego doświadczenia,
  • pracę w stabilnej firmie,
  • pracę w oparciu umowy o pracę.
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne