Vistra Corporate Services Sp. z o.o.

IT Support Engineer

Vistra Corporate Services Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Vistra Corporate Services Sp. z o.o.

Towarowa 28

Warszawa

IT Support Engineer
Miejsce pracy: Warszawa

Vistra provides a uniquely broad range of services and solutions from HR & payroll and accounting services, through sale of ready-made shelf companies, to fund administration, trust services and mergers. Currently, we are hiring over 4,300 professionals around the world which ranks us among the world’s top companies in the industry. If you would like to join an exciting and vibrant organisation, where you will work closely with other talented people, be supported in your professional development, and share our passion and our values, please apply.

Our support team works with:

Active Directory, Networking, TCP/IP, MS Office Suite/Office 365, Exchange, Windows 7 & 10 image deployment, IT hardware, etc.

Your duties
 
Perfect Candidates
 
What do we offer

Your duties:

  • Support internal clients  (Vistra locations across Europe)
  • Maintain & update systems periodically as required by vendors, compliance or lifecycle management
  • Check technical conditions of IT equipment
  • Establish good relationships with members of 2nd and 3rd line support groups to support knowledge capture activities and to drive complex customer issues requiring cross functional effort to resolution
  • Seeking support from colleagues as necessary to grow troubleshooting skills
  • Actively participate in information and knowledge sharing within the team
  • Work towards acquiring understanding of Vistra procedures and of our technical landscape
  • Manage third party incident management through to resolution
 

A perfect Candidate has:

  • 1+ years of IT experience including 6+ months of IT Service Desk operations experience including ticketing systems, routing incidents and service request, call centre operations, and metrics
  • Excellent communicational and organizational skills
  • Fluent English
  • Customer Service orientation
  • Attention to detail

 
 

>What do we offer: 

  • Opportunity to grow professionally in an international environment
  • Support in a further development: English courses, trainings and cofinancing of courses done externally
  • Employees’ benefits package: private healthcare, MultiSport card, life insurance
  • Flexible working hours
  • Office in the city center with great communication links
  • Supportive atmosphere

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dodanie klauzuli:Udzielam zgody Vistra Corporate Services Sp. z o.o., na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko IT Support Engineer. Ponadto, udzielam zgody Vistra Corporate Services Sp. z o.o., na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacji na stanowiska zbliżone do aplikowanego.

Klauzula informacyjna:Administratorem danych osobowych ujawnionych przez kandydatów w dokumentach aplikacyjnych jest Vistra Corporate Services Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, Generation Park Z, ul. Towarowa 28, Warszawa. Dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko. Bez odrębnej zgody kandydata, jego dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt 9 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 . Kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celu, o którym mowa wyżej. CV kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych ujawnionych w złożonych dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzonych przyszłych procesów rekrutacji będą przechowywane przez okres 12 miesięcy. Po tym okresie będą usuwane, a dane osobowe kandydatów nie będą przetwarzane w żadnym innym celu.

opisopis

Vistra provides a uniquely broad range of services and solutions from HR & payroll and accounting services, through sale of ready-made shelf companies, to fund administration, trust services and mergers. Currently, we are hiring over 4,300 professionals around the world which ranks us among the world’s top companies in the industry. If you would like to join an exciting and vibrant organisation, where you will work closely with other talented people, be supported in your professional development, and share our passion and our values, please apply.

Our support team works with:

Active Directory, Networking, TCP/IP, MS Office Suite/Office 365, Exchange, Windows 7 & 10 image deployment, IT hardware, etc.

IT Support Engineer

Your duties:

  • Support internal clients  (Vistra locations across Europe)
  • Maintain & update systems periodically as required by vendors, compliance or lifecycle management
  • Check technical conditions of IT equipment
  • Establish good relationships with members of 2nd and 3rd line support groups to support knowledge capture activities and to drive complex customer issues requiring cross functional effort to resolution
  • Seeking support from colleagues as necessary to grow troubleshooting skills
  • Actively participate in information and knowledge sharing within the team
  • Work towards acquiring understanding of Vistra procedures and of our technical landscape
  • Manage third party incident management through to resolution

A perfect Candidate has:

  • 1+ years of IT experience including 6+ months of IT Service Desk operations experience including ticketing systems, routing incidents and service request, call centre operations, and metrics
  • Excellent communicational and organizational skills
  • Fluent English
  • Customer Service orientation
  • Attention to detail

 

>What do we offer: 

  • Opportunity to grow professionally in an international environment
  • Support in a further development: English courses, trainings and cofinancing of courses done externally
  • Employees’ benefits package: private healthcare, MultiSport card, life insurance
  • Flexible working hours
  • Office in the city center with great communication links
  • Supportive atmosphere

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dodanie klauzuli:Udzielam zgody Vistra Corporate Services Sp. z o.o., na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko IT Support Engineer. Ponadto, udzielam zgody Vistra Corporate Services Sp. z o.o., na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacji na stanowiska zbliżone do aplikowanego.

Klauzula informacyjna:Administratorem danych osobowych ujawnionych przez kandydatów w dokumentach aplikacyjnych jest Vistra Corporate Services Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, Generation Park Z, ul. Towarowa 28, Warszawa. Dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko. Bez odrębnej zgody kandydata, jego dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt 9 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 . Kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celu, o którym mowa wyżej. CV kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych ujawnionych w złożonych dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzonych przyszłych procesów rekrutacji będą przechowywane przez okres 12 miesięcy. Po tym okresie będą usuwane, a dane osobowe kandydatów nie będą przetwarzane w żadnym innym celu.

Ogłoszenie archiwalne