Ta oferta pracy jest nieaktualna od 282 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Junior Business Developer EMEA

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 12.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.




    Yieldbird to zespół ekspertów zajmujących się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej. Wspiera wydawców poprzez zaawansowane narzędzia i strategie optymalizacji, rozwiązania dedykowane zespołom sprzedaży bezpośredniej, partnerstwa strategiczne i usługi consultingowe oraz tworzenie dedykowanego oprogramowania dla firm z sektora mediów. Głównym udziałowcem spółki jest Agora S.A.

     

    W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

     

    Junior Business Developer EMEA

    Miejsce pracy: Warszawa


    Jeśli biegle posługujesz się językiem angielskim i szukasz pracy pełnej wyzwań, dołącz do naszego zespołu New Business Development!

     

    OFERUJEMY:

    • praca w jednej z najdynamiczniej rozwijających się spółek digital,
    • pakiet socjalny: opieka medyczna w Enel-Med, karta Multisport,
    • innowacyjny benefit AskHenry.pl
    • niepowtarzalny know-how
    • kontakt z międzynarodowymi klientami
    • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych (oferujemy dodatkowo kurs języka angielskiego)
    • możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy
    • motywujące wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + prowizja zależna od osiąganych wyników)
    • praca w otwartym i dynamicznym środowisku pracy
    • świeże owoce :)


    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • pionierski sposób rozwoju biznesu
    • odpowiedzialność za rozwój portfolio reklamodawców na rynku globalnym
    • pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych z obszaru programmatic
    • współpraca z zespołem new business / programmatic premium
    • inicjowanie pierwszego kontaktu poprzez email / skype
    • komunikacja z klientem w jęz. angielskim
    • bieżące wsparcie działań team leadera zespołu
    • monitorowanie efektywności swoich działań i dążenie do ulepszania swoich wyników


    NA CO LICZYMY?

    • podstawowa znajomość rynku mediowego (agencje performance, działy zakupu reklamy programmatic)
    • mile widziane doświadczenie w pracy z reklamodawcami na rynkach międzynarodowych
    • umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów
    • znajomość programów Excel, Powerpoint na poziomie bardzo dobrym
    • umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie min. C1
    • wytrwałość w dążeniu do celu, zaangażowanie w powierzone zadania
    • otwartość na nowe rozwiązania, entuzjastyczne podejście do świata i ludzi :)
    • samodzielność w działaniu
    • dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów


    Zgłoś się do nas już teraz klikając w przycisk: