Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Conversion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 31 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Conversion Sp. z o.o.

Junior UX Specialist

Conversion Sp. z o.o.O firmie

  • Rzymowskiego 31
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 11 dni
    do: 10 kwi 2020
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Conversion Sp. z o.o.

Rzymowskiego 31

Warszawa

Conversion Sp. z o.o.

Zmieniamy sposób funkcjonowania rynku ecommerce. Growcode (bo tak nazywa się nasze innowacyjne rozwiązanie) to sposób na optymalizację ecommerce, który gwarantuje wzrost przychodów bez angażowania IT. Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która specjalizowała się w analityce internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Od 2 lat wznosimy optymalizację współczynnika konwersji na zupełnie nowy poziom i realizujemy ten proces z całkowitym pominięciem web-developerów (i to bynajmniej nie tylko w Polsce ;] ).

Mamy coraz więcej Klientów, którzy kupili Growcode i w związku z tym chcemy zwiększyć zespół projektowy o osobę, która dołączy do zespołu, który realizuje te projekty.

Junior UX Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Celem każdego Growcode’a jest podniesienie efektywności sklepu internetowego, czyli dokonanie takich zmian na stronie, aby jego użytkownicy składali więcej zamówień, i żeby wartość przeciętnego złożonego zamówienia była coraz wyższa.  

Zmiany, które proponujemy naszym Klientom zawsze są oparte na danych, dlatego Twoim zadaniem będzie uczestniczenie w przeprowadzaniu badań o charakterze ilościowym (analiza danych z Google Analytics) oraz jakościowym (takich jak przykładowo badania eksperckie czy testy użyteczności). Następnie Twoim zadaniem będzie zaprojektowanie konkretnych funkcjonalności i przygotowanie szkiców zmian na podstawie rekomendacji i wyników badań przeprowadzonych przez Ciebie i przez resztę zespołu. Oczywiście na tym nie będzie kończyła się Twoja rola, ponieważ to w Twojej gestii będzie dopilnowanie, aby zaakceptować przygotowane mockupy z Klientem, żeby grafik stworzył projekt odpowiadający Twoim oczekiwaniom, a programiści zakodowali wszystkie funkcjonalności zgodnie z Twoim wyobrażeniem. Co więcej — efektywność każdej zmiany sprawdzamy za pomocą testów A/B. Oznacza to, że będziesz musiał przeprowadzić taki test, przeanalizować zebrane dane i ocenić, czy rzeczywiście Twoje pomysły na optymalizację przyniosły wzrost współczynnika konwersji (lub innego optymalizowanego parametru). 

Jeżeli znasz się z UXem nie od dzisiaj i masz już za sobą jakieś projekty — to nasza propozycja jest dla Ciebie! Pracując w naszym zespole zdobędziesz unikalną wiedzę — praktycznie nikt na rynku nie realizuje tak zaawansowanych testów A/B. Fajne jest w ogóle to, że będziesz widział mierzalne efekty swojej pracy — po zaprojektowaniu i przetestowaniu za pomocą testu A/B zmienionej karty produktu, nowego koszyka czy poprawionego procesu składania zamówienia będziesz dokładnie wiedział, czy (i o ile) jest on lepszy od poprzedniej wersji.

W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco.

  • Przygotowywanie szkiców (makiet) zmian
  • Komentowanie projektów graficznych uzyskanych od projektanta graficznego
  • Finalne QA zmian zakodowanych przez zespół programistyczny, zanim zostaną przekazane do akceptacji przez Klienta
  • Wyciąganie wniosków z raportów Google Analytics (przygotowanych przez Web Analysta)
  • Przeprowadzanie ewaluacji heurystycznych (eksperckich) serwisów
  • Przeprowadzanie i analiza badań użyteczności
  • Projektowanie i monitoring testów A/B, podsumowywanie wyników testów A/B

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: CCC, Reserved, Grene, Wittchen, Grupa Pracuj, Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Answear.com, Gog.com, Lancerto, Merlin.pl, Selgros Cash & Carry, Black Red White, Showroom, Virgin Mobile,  Frisco.pl, 4F czy Diverse.

Dołączając do naszego zespołu gwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, rewelacyjnych współpracowników i turboszybki rozwój. W dodatku będziesz widział, jak Twoja praca przekłada się na mierzalne efekty. Jeżeli dorzucisz do tego atrakcyjne warunki zatrudnienia, to zyskasz pełny obraz pracy w Conversion!

Co musisz umieć?

Na stanowisko UX Specialista szukamy osoby z co najmniej 6-miesięcznym doświadczeniem w projektowaniu makiet i chciałaby rozwijać się dalej w tym kierunku. Poszukujemy osoby, która jest zainteresowana użytecznością i ecommerce, i chce pogłębiać wiedzę o efektywnym sposobie optymalizowania sklepów internetowych.

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

  • minimum 6-miesięcy doświadczenia w projektowaniu makiet
  • zainteresowanie UXem i ecommercem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • jest ambitna, zaangażowana, otwarta i potrafi komunikować swoje pomysły

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:

  • znasz na wylot Sketcha / Adobe XD
  • projektowałeś sklepy internetowe
  • przeprowadzałeś analizy eksperckie (heurystyczne)
  • masz doświadczenie w przeprowadzaniu badań użyteczności
  • znasz się z Google Analytics

Jaką osobą musisz być?

Szukamy osoby, która tak jak my pasjonuje się swoją pracą i chce się aktywnie i szybko rozwijać. Poszukujemy osób, które potrafią dowozić i są zorganizowane oraz samodzielne. Na pewno nie możesz bać się pracy z liczbami :) ponieważ w naszej firmie dane ilościowe (i generalnie, analityka internetowa) są bardzo ważne.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie 4.000 PLN – 8.000 PLN netto (faktura B2B)
  • Budżet szkoleniowy (około 1.500 PLN - 3.000 PLN)
  • Zestaw benefitów (karta Multisport, opieka medyczna Medicover, Spotify Premium)
  • 2 dni pracy zdalnej w miesiącu i 26 dni płatnego urlopu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Świetną atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
  • Przetestowany i sprawdzony proces wdrożeniowy
  • Coaching w zakresie rozwoju umiejętności

Wyślij swoje CV klikając na przycisk aplikowania poniżej!

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Conversion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 31 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Conversion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 31. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Zmieniamy sposób funkcjonowania rynku ecommerce. Growcode (bo tak nazywa się nasze innowacyjne rozwiązanie) to sposób na optymalizację ecommerce, który gwarantuje wzrost przychodów bez angażowania IT. Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która specjalizowała się w analityce internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Od 2 lat wznosimy optymalizację współczynnika konwersji na zupełnie nowy poziom i realizujemy ten proces z całkowitym pominięciem web-developerów (i to bynajmniej nie tylko w Polsce ;] ).

Mamy coraz więcej Klientów, którzy kupili Growcode i w związku z tym chcemy zwiększyć zespół projektowy o osobę, która dołączy do zespołu, który realizuje te projekty.

Junior UX Specialist

Celem każdego Growcode’a jest podniesienie efektywności sklepu internetowego, czyli dokonanie takich zmian na stronie, aby jego użytkownicy składali więcej zamówień, i żeby wartość przeciętnego złożonego zamówienia była coraz wyższa.  

Zmiany, które proponujemy naszym Klientom zawsze są oparte na danych, dlatego Twoim zadaniem będzie uczestniczenie w przeprowadzaniu badań o charakterze ilościowym (analiza danych z Google Analytics) oraz jakościowym (takich jak przykładowo badania eksperckie czy testy użyteczności). Następnie Twoim zadaniem będzie zaprojektowanie konkretnych funkcjonalności i przygotowanie szkiców zmian na podstawie rekomendacji i wyników badań przeprowadzonych przez Ciebie i przez resztę zespołu. Oczywiście na tym nie będzie kończyła się Twoja rola, ponieważ to w Twojej gestii będzie dopilnowanie, aby zaakceptować przygotowane mockupy z Klientem, żeby grafik stworzył projekt odpowiadający Twoim oczekiwaniom, a programiści zakodowali wszystkie funkcjonalności zgodnie z Twoim wyobrażeniem. Co więcej — efektywność każdej zmiany sprawdzamy za pomocą testów A/B. Oznacza to, że będziesz musiał przeprowadzić taki test, przeanalizować zebrane dane i ocenić, czy rzeczywiście Twoje pomysły na optymalizację przyniosły wzrost współczynnika konwersji (lub innego optymalizowanego parametru). 

Jeżeli znasz się z UXem nie od dzisiaj i masz już za sobą jakieś projekty — to nasza propozycja jest dla Ciebie! Pracując w naszym zespole zdobędziesz unikalną wiedzę — praktycznie nikt na rynku nie realizuje tak zaawansowanych testów A/B. Fajne jest w ogóle to, że będziesz widział mierzalne efekty swojej pracy — po zaprojektowaniu i przetestowaniu za pomocą testu A/B zmienionej karty produktu, nowego koszyka czy poprawionego procesu składania zamówienia będziesz dokładnie wiedział, czy (i o ile) jest on lepszy od poprzedniej wersji.

W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco.

  • Przygotowywanie szkiców (makiet) zmian
  • Komentowanie projektów graficznych uzyskanych od projektanta graficznego
  • Finalne QA zmian zakodowanych przez zespół programistyczny, zanim zostaną przekazane do akceptacji przez Klienta
  • Wyciąganie wniosków z raportów Google Analytics (przygotowanych przez Web Analysta)
  • Przeprowadzanie ewaluacji heurystycznych (eksperckich) serwisów
  • Przeprowadzanie i analiza badań użyteczności
  • Projektowanie i monitoring testów A/B, podsumowywanie wyników testów A/B

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: CCC, Reserved, Grene, Wittchen, Grupa Pracuj, Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Answear.com, Gog.com, Lancerto, Merlin.pl, Selgros Cash & Carry, Black Red White, Showroom, Virgin Mobile,  Frisco.pl, 4F czy Diverse.

Dołączając do naszego zespołu gwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, rewelacyjnych współpracowników i turboszybki rozwój. W dodatku będziesz widział, jak Twoja praca przekłada się na mierzalne efekty. Jeżeli dorzucisz do tego atrakcyjne warunki zatrudnienia, to zyskasz pełny obraz pracy w Conversion!

Co musisz umieć?

Na stanowisko UX Specialista szukamy osoby z co najmniej 6-miesięcznym doświadczeniem w projektowaniu makiet i chciałaby rozwijać się dalej w tym kierunku. Poszukujemy osoby, która jest zainteresowana użytecznością i ecommerce, i chce pogłębiać wiedzę o efektywnym sposobie optymalizowania sklepów internetowych.

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

  • minimum 6-miesięcy doświadczenia w projektowaniu makiet
  • zainteresowanie UXem i ecommercem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • jest ambitna, zaangażowana, otwarta i potrafi komunikować swoje pomysły

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:

  • znasz na wylot Sketcha / Adobe XD
  • projektowałeś sklepy internetowe
  • przeprowadzałeś analizy eksperckie (heurystyczne)
  • masz doświadczenie w przeprowadzaniu badań użyteczności
  • znasz się z Google Analytics

Jaką osobą musisz być?

Szukamy osoby, która tak jak my pasjonuje się swoją pracą i chce się aktywnie i szybko rozwijać. Poszukujemy osób, które potrafią dowozić i są zorganizowane oraz samodzielne. Na pewno nie możesz bać się pracy z liczbami :) ponieważ w naszej firmie dane ilościowe (i generalnie, analityka internetowa) są bardzo ważne.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie 4.000 PLN – 8.000 PLN netto (faktura B2B)
  • Budżet szkoleniowy (około 1.500 PLN - 3.000 PLN)
  • Zestaw benefitów (karta Multisport, opieka medyczna Medicover, Spotify Premium)
  • 2 dni pracy zdalnej w miesiącu i 26 dni płatnego urlopu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Świetną atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
  • Przetestowany i sprawdzony proces wdrożeniowy
  • Coaching w zakresie rozwoju umiejętności

Wyślij swoje CV klikając na przycisk aplikowania poniżej!

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Conversion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 31 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Conversion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 31. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne