Ta oferta pracy jest nieaktualna od 62 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Key Account Manager

  • dolnośląskie
  • Kierownik
  • 14.08.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy jednym z czołowych producentów produktów dietetycznych i suplementów diety, produktów leczniczych i wyrobów medycznych na rynku polskim i europejskim – działamy w ponad 70 krajach świata.  Dbamy o ciągły rozwój i doskonalenie naszych działań. Jednym z najważniejszych narzędzi naszego zarządzania jest odpowiednia polityka kadrowa. Staramy się zapewnić naszym pracownikom bardzo dobre warunki pracy i możliwość osobistego rozwoju.
     
    Poszukujemy kandydatów na stanowisko: 
    Key Account Manager

     

    Wymagania :

    • Doświadczenie  w pracy z sieciami aptek i grupami zakupowymi (asortyment OTC, suplementy diety, dermo kosmetyki)
    • Umiejętność budowania trwałych, partnerskich relacji z Klientem,
    • Nastawienie na osiąganie założonych celów oraz skuteczność i wytrwałość  w działaniu
    • Sprawne posługiwanie się danymi sprzedażowymi i wyciąganie wniosków
    • Czynne prawo jazdy oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych

    Osobowość i predyspozycje kandydatów:

    • Chęć do poznawania nowych ludzi i podejmowania nowych wyzwań
    • Umiejętność planowania oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
    • Wysoka kultura osobista
    • Obowiązkowość, zaangażowanie i dyspozycyjność

    Kluczowe obowiązki:

    • Realizowanie planu sprzedażowego na podległym regionie (sieci aptek i grupy zakupowe)
    • Obsługa bieżących klientów w zakresie sprzedaży i dystrybucji produktów firmy
    • Budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych z klientami
    • Prowadzenie negocjacji handlowych
    • Realizacja założonych celów sprzedażowych
    • Monitorowanie rynku i  inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
    • Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy
    • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie celów

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia , powierzonych obowiązków i osiąganych wyników
    • Możliwość samodzielnego realizowania zadań
    • Narzędzia pracy niezbędne na danym stanowisku
    • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym
    • Prywatną opiekę medyczną 
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


    OLIMP  LABORATORIES   Sp. z o.o
    Nagawczyna 109 C, 39 -200 Dębica

    Więcej o nas: www.olimp-labs.com

    Prośba o zamieszczenie dopisku na CV:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883."