Ta oferta pracy jest nieaktualna od 69 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Key Account Manager

  • lubuskie
  • Kierownik
  • 17.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Luba Sp. z o.o. jest częścią Luba Sohn Holding, Spółką specjalizującą się w produkcji chusteczek nawilżanych dla dzieci, dorosłych, użytku domowego i innych. Jesteśmy firmą z całkowicie polskim kapitałem, zgranym zespołem, pomysłami na rozwój i budowę naszej marki.

Posiadamy własny zakład produkcyjny oraz wdrożone i certyfikowane systemy ISO, GMP oraz BRC. Naszym klientom oferujemy produkty najwyższej jakości i praktycznego zastosowania.

Do naszego zespołu poszukujemy osoby doświadczonej w budowaniu sprzedaży na stanowisko:

Key Account Manager
Rynek Tradycyjny i Hurt

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Nawiązywanie relacji z partnerami handlowymi rynku tradycyjnego
  • Budowanie i rozwijanie sprzedaży na obszarze całego kraju
  • Negocjowanie oraz realizowanie ustalonych warunków handlowych
  • Odpowiedzialność za wykonanie planu sprzedaży
  • Efektywne wykorzystanie powierzonego budżetu
  • Wdrażanie akcji trade marketingowych u klientów
  • Dbałość o prawidłową ekspozycję towaru

WYMAGANIA

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku KAM
  • Znajomość rynku FMCG (kosmetyki, higiena, chemia)
  • Doświadczenie w pracy z sieciami tradycyjnymi
  • Doświadczenie w negocjacjach oraz współpracy z osobami decyzyjnymi
  • Silnie rozwinięte zdolności negocjacyjne i sprzedażowe
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz determinacja w realizacji celów

NASZA OFERTA

  • Współudział w budowie nowej marki na rynku polskim
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów
  • Samodzielność w działaniu, ciekawe projekty
  • Praca w ambitnym zespole, wsparcie w zakresie marketingu
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, komputer
  • Wynagrodzenie uzależnione od wyników
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).