AJHmedia Sp. z o.o.

Key Account Manager

AJHmedia Sp. z o.o.O firmie

AJHmedia Sp. z o.o.

Zdziarska 43

Pruszków

top

Kluczem do naszego sukcesu jest ciągłe doskonalenie się i poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań IT i Digital Signage dla klientów końcowych. Dzięki otwartym umysłom naszych współpracowników, współpracy z firmami zagranicznymi i nowoczesnej technologii, tworzymy odważne i innowacyjne projekty dla klientów z sektora Telekomunikacyjnego, Bankowego, Utility, Medycznego i Publicznego. Jesteśmy nastawieni na długoterminową współpracę i zaangażowanie osób które chcą rozwijać się razem z nami. Czynnik ten w naszym przekonaniu to istotny element do zbudowania zaufania i dynamicznego rozwoju naszej firmy.

 

W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager
Miejsce pracy: Pruszków

Zadania:

  • Pozyskiwanie nowych klientów i rynków sprzedaży,
  • Współpraca z partnerami na terenie Kraju i Zagranicy,
  • Rozwój sprzedaży na terenie Polski poprzez kontakty z partnerami biznesowymi,
  • Obsługa i praca z programem CRM,
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz samodzielne prowadzenie negocjacji,
  • Badanie i analizowanie rynku oraz budowanie strategii sprzedaży wraz z osobami z działu rozwoju produktu i marketingu,
  • Udział w targach i spotkaniach branżowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Znajomość branży Digital Signage, rozwiązań systemów wideokonferencyjnych, systemów multimedialnych, audio-wizualnych,
  • Znajomość rynku Bankowego, Telekomunikacyjnego, Retail będzie dodatkowym atutem,
  • Zdolności analitycznego myślenia, kreatywności, determinacji w dążeniu od celu,
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
  • Komunikatywność oraz umiejętność efektywnej współpracy z innymi,
  • Prawo jazdy kat.B,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty w firmie,
  • Wszystkie potrzebne narzędzia do pracy oraz szkolenia produktowe,
  • Rynkowe warunki finansowe uzależnione od doświadczenia,
  • Premie wynikające z realizacji planów sprzedażowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Kluczem do naszego sukcesu jest ciągłe doskonalenie się i poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań IT i Digital Signage dla klientów końcowych. Dzięki otwartym umysłom naszych współpracowników, współpracy z firmami zagranicznymi i nowoczesnej technologii, tworzymy odważne i innowacyjne projekty dla klientów z sektora Telekomunikacyjnego, Bankowego, Utility, Medycznego i Publicznego. Jesteśmy nastawieni na długoterminową współpracę i zaangażowanie osób które chcą rozwijać się razem z nami. Czynnik ten w naszym przekonaniu to istotny element do zbudowania zaufania i dynamicznego rozwoju naszej firmy.

 

W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager

Zadania:

  • Pozyskiwanie nowych klientów i rynków sprzedaży,
  • Współpraca z partnerami na terenie Kraju i Zagranicy,
  • Rozwój sprzedaży na terenie Polski poprzez kontakty z partnerami biznesowymi,
  • Obsługa i praca z programem CRM,
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz samodzielne prowadzenie negocjacji,
  • Badanie i analizowanie rynku oraz budowanie strategii sprzedaży wraz z osobami z działu rozwoju produktu i marketingu,
  • Udział w targach i spotkaniach branżowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Znajomość branży Digital Signage, rozwiązań systemów wideokonferencyjnych, systemów multimedialnych, audio-wizualnych,
  • Znajomość rynku Bankowego, Telekomunikacyjnego, Retail będzie dodatkowym atutem,
  • Zdolności analitycznego myślenia, kreatywności, determinacji w dążeniu od celu,
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
  • Komunikatywność oraz umiejętność efektywnej współpracy z innymi,
  • Prawo jazdy kat.B,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty w firmie,
  • Wszystkie potrzebne narzędzia do pracy oraz szkolenia produktowe,
  • Rynkowe warunki finansowe uzależnione od doświadczenia,
  • Premie wynikające z realizacji planów sprzedażowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne