Key Account Manager

Gemius SAO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Kierownik

Gemius jest polską firmą badawczo-technologiczną założoną w 1999 roku. Naszą misją jest dostarczanie rzetelnej wiedzy na temat rynku internetowego, a także doradztwo wspierające podejmowanie kluczowych decyzji działalności prowadzonej w internecie.

Nasza kilkuletnia działalność pozwoliła nam osiągnąć pozycję lidera w Polsce, a także odnieść międzynarodowy sukces. Aktualnie jesteśmy obecni na ponad 30 rynkach, a nasze rozwiązania są standardem na większości z nich m.in. w Danii, Portugalii, Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Nasza wiedza, wieloletnie i międzynarodowe doświadczenie, a także nasza pasja pozwala nam z sukcesem konkurować z największymi na świecie firmami z branży internetowej.

Poznaj nas bliżej na naszym profilu na GoldenLine oraz Facebook-u.




Key Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Dlaczego praca z nami jest pracą dla Ciebie?

  • jesteśmy polską firmą, która odniosła sukces poza granicami kraju konkurując z największymi graczami rynku internetowego,
  • ponieważ oferujemy produkty i usługi dedykowane wszystkim graczom on-line od agencji i domów      mediowych, poprzez wydawców, po reklamodawców i przedstawicieli e-commerce,
  • ponieważ przy naszym wsparciu poznasz branżę internetową "od kuchni", stając się ekspertem w swojej dziedzinie,
  • ponieważ wspieramy rozwój pracowników i zachęcamy ich do ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
  • ponieważ dajemy możliwość zdobywania wiedzy i poszerzania horyzontów w zespole doświadczonych ekspertów,
  • ponieważ doceniamy ambicję i nieszablonowe myślenie,
  • ponieważ jesteśmy otwarci na nietypowe rozwiązania i nie boimy się wytyczać nowych ścieżek,
  • ponieważ dopuszczamy nieformalny styl pracy,
  • ponieważ zapewniamy wiele atrakcyjnych bonusów (szkolenia, zdrowa żywność, karta sportowa lub prywatna opieka medyczna do wyboru i inne),
  • ponieważ mamy zgrany zespół i świetną atmosferę pracy, a nasze biuro znajduje się w dogodnym punkcie miasta (ul. Grójecka)

Zakres obowiązków:

Pracując na stanowisku Key Account Manager dołączysz do zespołu, który jest odpowiedzialny za współpracę z wydawcami i sieciami reklamowymi na rynku polskim.

Za co będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna:

Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Gemius, w tym:

  • aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz możliwości rozszerzenia współpracy z aktualnymi klientami (wydawcy, sieci reklamowe)
  • sprzedaż usług (organizacja spotkań z klientami, prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków współpracy),
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami (obsługa przed i posprzedażowa, odpowiedź na zapytania klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów klienta),
  • proponowanie / przygotowywanie rozwiązań wykorzystujących narzędzia z portfolio Gemius, zgodnych z oczekiwaniami klientów,

Dbanie o markę Gemius, w tym:

  • nienaganna prezentacja własnej osoby oraz firmy przed klientem,
  • przygotowywania materiałów potrzebnych do prowadzenia sprzedaży,
  • udział w konferencjach branżowych.
  • raportowanie.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • min. 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku po stronie wydawcy lub sieci reklamowej,
  • ukończonych studiów wyższych,
  • silnej motywacji do pracy w sprzedaży,
  • bogatej sieci kontaktów,
  • umiejętności negocjacji,
  • umiejętności autopromocji,
  • samodzielności oraz inicjatywy,
  • odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • chęci stałej nauki, rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności,
  • asertywności,
  • odporności na stres,
  • znajomości MS Office,
  • znajomości języka angielskiego,
  • dyspozycyjności do pracy na pełen etat (poniedziałek - piątek),
  • gotowości do wyjazdów służbowych.

Twoim atutem będzie również:

  • doświadczenie w pracy z narzędziami z portfolio Gemius (Megapanel PBI / Gemius, gemiusDirectEffect, AdOcean) oraz znajomość podstawowych wskaźników internetowych.

Proces rekrutacji

Kilkuetapowa rekrutacja na stanowisko rozpoczyna się od analizy nadesłanych formularzy aplikacyjnych, której wyniki są podstawą zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną. Wyłoniona w procesie selekcji osoba zaproszona zostanie na rozmowę, gdzie omawiane będą szczegóły współpracy.

Jak złożyć dokumenty

Jeżeli posiadasz większość cech poszukiwanego przez nas kandydata i chcesz wziąć udział w rozwoju naszej firmy, prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego.Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Wszystkim kandydatom zapewniamy dyskrecję.

Gemius jest polską firmą badawczo-technologiczną założoną w 1999 roku. Naszą misją jest dostarczanie rzetelnej wiedzy na temat rynku internetowego, a także doradztwo wspierające podejmowanie kluczowych decyzji działalności prowadzonej w internecie.

Nasza kilkuletnia działalność pozwoliła nam osiągnąć pozycję lidera w Polsce, a także odnieść międzynarodowy sukces. Aktualnie jesteśmy obecni na ponad 30 rynkach, a nasze rozwiązania są standardem na większości z nich m.in. w Danii, Portugalii, Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Nasza wiedza, wieloletnie i międzynarodowe doświadczenie, a także nasza pasja pozwala nam z sukcesem konkurować z największymi na świecie firmami z branży internetowej.

Poznaj nas bliżej na naszym profilu na GoldenLine oraz Facebook-u.




Key Account Manager

Dlaczego praca z nami jest pracą dla Ciebie?

  • jesteśmy polską firmą, która odniosła sukces poza granicami kraju konkurując z największymi graczami rynku internetowego,
  • ponieważ oferujemy produkty i usługi dedykowane wszystkim graczom on-line od agencji i domów      mediowych, poprzez wydawców, po reklamodawców i przedstawicieli e-commerce,
  • ponieważ przy naszym wsparciu poznasz branżę internetową "od kuchni", stając się ekspertem w swojej dziedzinie,
  • ponieważ wspieramy rozwój pracowników i zachęcamy ich do ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
  • ponieważ dajemy możliwość zdobywania wiedzy i poszerzania horyzontów w zespole doświadczonych ekspertów,
  • ponieważ doceniamy ambicję i nieszablonowe myślenie,
  • ponieważ jesteśmy otwarci na nietypowe rozwiązania i nie boimy się wytyczać nowych ścieżek,
  • ponieważ dopuszczamy nieformalny styl pracy,
  • ponieważ zapewniamy wiele atrakcyjnych bonusów (szkolenia, zdrowa żywność, karta sportowa lub prywatna opieka medyczna do wyboru i inne),
  • ponieważ mamy zgrany zespół i świetną atmosferę pracy, a nasze biuro znajduje się w dogodnym punkcie miasta (ul. Grójecka)

Zakres obowiązków:

Pracując na stanowisku Key Account Manager dołączysz do zespołu, który jest odpowiedzialny za współpracę z wydawcami i sieciami reklamowymi na rynku polskim.

Za co będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna:

Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Gemius, w tym:

  • aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz możliwości rozszerzenia współpracy z aktualnymi klientami (wydawcy, sieci reklamowe)
  • sprzedaż usług (organizacja spotkań z klientami, prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków współpracy),
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami (obsługa przed i posprzedażowa, odpowiedź na zapytania klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów klienta),
  • proponowanie / przygotowywanie rozwiązań wykorzystujących narzędzia z portfolio Gemius, zgodnych z oczekiwaniami klientów,

Dbanie o markę Gemius, w tym:

  • nienaganna prezentacja własnej osoby oraz firmy przed klientem,
  • przygotowywania materiałów potrzebnych do prowadzenia sprzedaży,
  • udział w konferencjach branżowych.
  • raportowanie.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • min. 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku po stronie wydawcy lub sieci reklamowej,
  • ukończonych studiów wyższych,
  • silnej motywacji do pracy w sprzedaży,
  • bogatej sieci kontaktów,
  • umiejętności negocjacji,
  • umiejętności autopromocji,
  • samodzielności oraz inicjatywy,
  • odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • chęci stałej nauki, rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności,
  • asertywności,
  • odporności na stres,
  • znajomości MS Office,
  • znajomości języka angielskiego,
  • dyspozycyjności do pracy na pełen etat (poniedziałek - piątek),
  • gotowości do wyjazdów służbowych.

Twoim atutem będzie również:

  • doświadczenie w pracy z narzędziami z portfolio Gemius (Megapanel PBI / Gemius, gemiusDirectEffect, AdOcean) oraz znajomość podstawowych wskaźników internetowych.

Proces rekrutacji

Kilkuetapowa rekrutacja na stanowisko rozpoczyna się od analizy nadesłanych formularzy aplikacyjnych, której wyniki są podstawą zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną. Wyłoniona w procesie selekcji osoba zaproszona zostanie na rozmowę, gdzie omawiane będą szczegóły współpracy.

Jak złożyć dokumenty

Jeżeli posiadasz większość cech poszukiwanego przez nas kandydata i chcesz wziąć udział w rozwoju naszej firmy, prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego.Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Wszystkim kandydatom zapewniamy dyskrecję.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy