Kierownik Sprzedaży

OPM Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
OPM Sp. z o.o., będąca częścią Grupy Impel, specjalizuje się w dostarczaniu Klientom rozwiązań związanych z zarządzaniem nieruchomościami i usługami, Contact Center oraz consultingiem operacyjnym.

Centrala firmy zlokalizowana jest we Wrocławiu. Spółka posiada również oddziały w Warszawie i Katowicach.
 
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Sprzedaży – Key Account Manager

Miejsce pracy: Wrocław

Teren działania: cała Polska

Zakres odpowiedzialności:

  • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie kluczowych Klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw,
  • profesjonalne przygotowywanie ofert i umów handlowych,
  • opracowywanie budżetów sprzedażowych i kosztowych oraz ich realizacja,
  • współpraca z Dyrektorem Handlowym oraz Zarządem w zakresie krótko - i długoterminowej strategii sprzedażowej,
  • zarządzanie obszarem handlowym i relacjami z Klientami.

Oczekujemy:

  • min. 5 - letniego doświadczenia zawodowego w sprzedaży B2B (preferowane w sprzedaży usług; doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami i usługami bądź branży consultingowej będzie dodatkowym atutem),
  • wykształcenia wyższego,
  • umiejętności negocjacyjnych w rozbudowanym procesie sprzedaży,
  • silnej orientacji na realizację celów i wysokiej motywacji do osiągania wyników,
  • umiejętności prowadzenia projektów i pracy zespołowej,
  • bardzo dobrej organizacji pracy i ustalania priorytetów,
  • samodzielności i inicjatywy w działaniu,
  • wysokiej kultury osobistej i etyki zawodowej,
  • bardzo wysokich zdolności interpersonalnych,
  • prawa jazdy kat. B,
  • znajomości obsługi pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie będącej liderem na rynku usług,
  • interesujący system szkoleń,
  • pakiet motywacyjny i atrakcyjny system wynagrodzenia,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, itp.).


Osoby zainteresowane i spełniające postawione wymogi prosimy o przesłanie aplikacji (listu motywacyjnego i CV) za pomocą przycisku APLIKUJ.

 

aplikuj

(w temacie wiadomości prosimy o wpisanie nazwy stanowiska i lokalizacji).

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczanie klauzuli : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, t .j. Dz. U. 2014r. nr 1182 z późn. zm.).”

OPM Sp. z o.o., będąca częścią Grupy Impel, specjalizuje się w dostarczaniu Klientom rozwiązań związanych z zarządzaniem nieruchomościami i usługami, Contact Center oraz consultingiem operacyjnym.

Centrala firmy zlokalizowana jest we Wrocławiu. Spółka posiada również oddziały w Warszawie i Katowicach.
 
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Sprzedaży – Key Account Manager

Teren działania: cała Polska

Zakres odpowiedzialności:

  • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie kluczowych Klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw,
  • profesjonalne przygotowywanie ofert i umów handlowych,
  • opracowywanie budżetów sprzedażowych i kosztowych oraz ich realizacja,
  • współpraca z Dyrektorem Handlowym oraz Zarządem w zakresie krótko - i długoterminowej strategii sprzedażowej,
  • zarządzanie obszarem handlowym i relacjami z Klientami.

Oczekujemy:

  • min. 5 - letniego doświadczenia zawodowego w sprzedaży B2B (preferowane w sprzedaży usług; doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami i usługami bądź branży consultingowej będzie dodatkowym atutem),
  • wykształcenia wyższego,
  • umiejętności negocjacyjnych w rozbudowanym procesie sprzedaży,
  • silnej orientacji na realizację celów i wysokiej motywacji do osiągania wyników,
  • umiejętności prowadzenia projektów i pracy zespołowej,
  • bardzo dobrej organizacji pracy i ustalania priorytetów,
  • samodzielności i inicjatywy w działaniu,
  • wysokiej kultury osobistej i etyki zawodowej,
  • bardzo wysokich zdolności interpersonalnych,
  • prawa jazdy kat. B,
  • znajomości obsługi pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie będącej liderem na rynku usług,
  • interesujący system szkoleń,
  • pakiet motywacyjny i atrakcyjny system wynagrodzenia,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, itp.).


Osoby zainteresowane i spełniające postawione wymogi prosimy o przesłanie aplikacji (listu motywacyjnego i CV) za pomocą przycisku APLIKUJ.

 

Prosimy o zamieszczanie klauzuli : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, t .j. Dz. U. 2014r. nr 1182 z późn. zm.).”

(w temacie wiadomości prosimy o wpisanie nazwy stanowiska i lokalizacji).

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy