Konsultant Asysty Technicznej

COMSET SPÓŁKA AKCYJNAO firmie

COMSET SPÓŁKA AKCYJNA

Gen. Leopolda Okulickiego 66

Kraków

Jesteśmy firmą z branży IT. Od wielu lat dostarczamy autorskie rozwiązania informatyczne dedykowane dla największych odbiorców na całym świecie. Dla naszych klientów jesteśmy również wsparciem w zakresie technicznej obsługi IT.
 
Aktualnie, w związku z nowymi kontraktami poszukujemy osób zainteresowanych pracą w projekcie realizowanym wspólnie z jedną z największych firm informatycznych w Polsce z siedzibą w Krakowie, na stanowisku:

Konsultant Asysty Technicznej

 

(możliwość zakwaterowania w początkowym okresie zatrudnienia)

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (również studenci ostatnich lat),
  • znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • rozumienie podstawowych zagadnień związanych z budową sieci LAN/WAN,
  • rozumienie podstaw działania relacyjnych baz danych,
  • rozumienie podstaw działania usług WWW (Apache, Tomcat, architektura klient-serwer itp.),
  • umiejętność pracy w środowisku Linux, w wierszu poleceń,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • wysoka kultura osobista,
  • profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zachowywanie ustalonych standardów jakości, proaktywność,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym.

 Nie jest wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Praca tylko na pełny etat.

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość języka: hiszpańskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • znajomość podstaw bezpieczeństwa w IT (prewencja, detekcja, rodzaje zagrożeń i ich skutki).

Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizować prace w zakresie:

  • pierwsza linia wsparcia – kontakty z klientami, operatorami, dostawcami i inżynierami,
  • monitorowanie infrastruktury sieciowej – łącza, serwery, routery, switche, firewalle, itp.,
  • monitorowanie infrastruktury serwerowej – wydajność, pojemność, dostępność, itp.,
  • monitorowanie incydentów naruszeń bezpieczeństwa (analiza alertów, rejestracja zgłoszeń),
  • obsługa zgłoszeń (rejestracja, pilnowanie terminów, eskalacje, aktualizacja zgłoszeń),
  • obsługa incydentów: awarie sprzętowe, awarie łączy, wykrywanie problemów w LAN/WAN,
  • reakcja na notyfikacje mailowe, diagnostyka i restart procesów,
  • praca ściśle zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem,
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami w nowoczesnym środowisku pracy,
  • szkolenie stanowiskowe w początkowym okresie pracy, szkolenia techniczne, możliwość podnoszenia kwalifikacji i zdobycia cennego doświadczenia w branży IT oraz indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń,
  • bezpłatny dostęp do centrum rekreacyjnego,
  • wynagrodzenie dostosowane do posiadanego doświadczenia oraz umiejętności,
  • dla osób spoza Krakowa jest możliwość nieodpłatnego zakwaterowania w mieszkaniu służbowym w początkowym okresie pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Udostępniając firmie Comset S.A. swoje dane osobowe, wyrażają Państwo zgodę na ich przetwarzanie w celach rekrutacyjnych. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne z zastrzeżeniem, że ich niepodanie uniemożliwi rozpatrzenie Państwa aplikacji.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy