Koordynator ds. Obsługi Klienta

SRW Sp. z o.o.O firmie

  • Tychy

    śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

SRW Sp. z o.o.

Jesteśmy polską firmą szkoleniowo-doradczo-rozliczeniową specjalizującą się w dostarczaniu najlepszej jakości rozwiązań z zakresu analizy i rozliczenia czasu pracy kierowców. Powstaliśmy w Krakowie w roku 2005.

Koordynator ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Tychy
Region: śląskie
  • Kontrola przebiegu dokumentacji,
  • Prowadzenie rejestru klientów,
  • Nadzór nad dokumentacją,
  • Sporządzanie umów dla klientów,
  • Fakturowanie,
  • Autoryzacja i wysyłanie umów do klientów,
  • Kontrola nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą, prowadzenie rejestru poczty.
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Dobra praktyczna znajomość zasad księgowości,
  • Komunikatywność, odpowiedzialność,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Skuteczne prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra znajomość pakietu Office (szczególnie Excel).
  • Pracę w dynamiczne rozwijającej się firmie,
  • Miłą atmosferę i dobre warunki pracy,
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez SRW Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Informujemy, że Administratorem danych jest SRW Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Włościańskiej 2b. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne."


Jesteśmy polską firmą szkoleniowo-doradczo-rozliczeniową specjalizującą się w dostarczaniu najlepszej jakości rozwiązań z zakresu analizy i rozliczenia czasu pracy kierowców. Powstaliśmy w Krakowie w roku 2005.

Koordynator ds. Obsługi Klienta
  • Kontrola przebiegu dokumentacji,
  • Prowadzenie rejestru klientów,
  • Nadzór nad dokumentacją,
  • Sporządzanie umów dla klientów,
  • Fakturowanie,
  • Autoryzacja i wysyłanie umów do klientów,
  • Kontrola nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą, prowadzenie rejestru poczty.
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Dobra praktyczna znajomość zasad księgowości,
  • Komunikatywność, odpowiedzialność,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Skuteczne prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra znajomość pakietu Office (szczególnie Excel).
  • Pracę w dynamiczne rozwijającej się firmie,
  • Miłą atmosferę i dobre warunki pracy,
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez SRW Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Informujemy, że Administratorem danych jest SRW Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Włościańskiej 2b. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne."

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy