Koordynator Obsługi Klienta

Smurfit Kappa PolskaO firmie

  • Pruszcz Gdański

    pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Smurfit Kappa Poland należy do jednego z największych światowych koncernów w branży papierniczej. Zajmuje się produkcją papieru i tektury oraz wysokiej jakości opakowań z nadrukiem fleksograficznym. W Polsce koncern reprezentowany jest przez pięć oddziałów:  w Drezdenku, Pruszczu Gdańskim,  Warszawie, Pruszkowie i w Koninie.
 
W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
nr ref.: KOK/1509

ZADANIA:

  • Utrzymywanie ciągłego kontaktu z klientami 
  • Uzgadnianie prognoz sprzedażowych oraz planów produkcyjnych 
  • Współpraca z działami planowania produkcji i logistyki 
  • Monitorowanie i raportowanie stanów magazynowych i należności 
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe
  • Analityczne myślenie 
  • Asertywność w komunikacji
  • Min. roczne doświadczenie w firmie produkcyjnej
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie 
  • Znajomość obsługi pakietu Ms Office (Excel i Power Point)  
  • Prawo jazdy kat. B 

MILE WIDZIANE:

  • Znajomość systemów MRP II( SOP, CRP)
  • Doświadczenie operacyjne we współpracy z klientami na zasadach VMI/SMI, Just in Time etc.
  • Doświadczenie w międzynarodowej firmie produkcyjnej w sektorze B2B
OFERTA:
  • Praca w nowoczesnej międzynarodowej firmie w kreatywnym zespole
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pakiet szkoleń

 


Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Administratorem danych jest Smurfit Kappa Polska z siedzibą w Warszawa 03-163, Klasyków 36 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Smurfit Kappa Poland należy do jednego z największych światowych koncernów w branży papierniczej. Zajmuje się produkcją papieru i tektury oraz wysokiej jakości opakowań z nadrukiem fleksograficznym. W Polsce koncern reprezentowany jest przez pięć oddziałów:  w Drezdenku, Pruszczu Gdańskim,  Warszawie, Pruszkowie i w Koninie.
 
W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Obsługi KlientaNumer ref.: nr ref.: KOK/1509

ZADANIA:

  • Utrzymywanie ciągłego kontaktu z klientami 
  • Uzgadnianie prognoz sprzedażowych oraz planów produkcyjnych 
  • Współpraca z działami planowania produkcji i logistyki 
  • Monitorowanie i raportowanie stanów magazynowych i należności 
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe
  • Analityczne myślenie 
  • Asertywność w komunikacji
  • Min. roczne doświadczenie w firmie produkcyjnej
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie 
  • Znajomość obsługi pakietu Ms Office (Excel i Power Point)  
  • Prawo jazdy kat. B 

MILE WIDZIANE:

  • Znajomość systemów MRP II( SOP, CRP)
  • Doświadczenie operacyjne we współpracy z klientami na zasadach VMI/SMI, Just in Time etc.
  • Doświadczenie w międzynarodowej firmie produkcyjnej w sektorze B2B
OFERTA:
  • Praca w nowoczesnej międzynarodowej firmie w kreatywnym zespole
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pakiet szkoleń

 

Administratorem danych jest Smurfit Kappa Polska z siedzibą w Warszawa 03-163, Klasyków 36 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy