Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Loan Coordinator

Michael PageO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Loan CoordinatorNumer ref.: JN -072020-330463

Dla naszego klienta, międzynarodowej spółki z sektora budowlanego, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za kontakt z zewnętrznymi instytucjami finansowymi pod kątem zarządzania procesami kredytowymi.

Informacje o kliencie

Międzynarodowa spółka deweloperska z siedzibą w Centrum.

Opis stanowiska

  • Sporządzanie i wysyłanie zapytań do banków o możliwość udzielenia finansowania projektów
  • Analiza warunków finansowania przedstawianych przez banki
  • Aktywne wspieranie w procesowaniu aplikacji kredytowych
  • Koordynacja wycen nieruchomości dla banków
  • Koordynacja i pomoc w procesie Due Dilligence (prawnym i technicznym)
  • Kompletowanie dokumentów niezbędnych do wypłaty kredytu, przy współpracy z innymi jednostkami
  • Komunikacja z bankiem w zakresie wszelkich zmian w projektach (nowe umowy najmu, zmiany w budżetach itp.) w tym organizacja nowych zabezpieczeń (cesje z nowych umów najmu, polis ubezpieczeniowych itp.)
  • Przygotowywanie kwartalnych sprawozdań dla kredytodawców (obliczenia finansowe, raporty nieruchomościowe, w tym zestawienia najmów)
  • Pomoc w codziennym zarządzaniu relacjami z bankiem - drobne korespondencje
  • Wstępne analizy standingu najemców
  • Prace związane z przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do całkowitej spłaty kredytu (np. przy sprzedażach nieruchomości)
  • Sporządzanie zestawień, raportów w zakresie portfela nieruchomościowego finansowanego przez banki

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse/Księgowość/Ekonomia)
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w zdobywane w sektorze finansowym
  • Mile widziane doświadczenie zdobywane po stronie finansowania w branży property / real estate
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint
  • Umiejętność komunikacji biznesowej w j. angielskim (B2)
  • Znajomość zasad sporządzania bilansu, RZiS i Cashflow na potrzeby raportowania zarządczego
  • Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, dokładność

Oferujemy

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dodatkowe benefity pozapłacowe
  • Dogodna lokalizacja
         

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy