Manager Centrum Handlowego

  • Pabianice, łódzkie
  • Kierownik
  • 28.11.2018
  • Ważna jeszcze 14 dni (do 28.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Savills, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości, notowana na giełdzie w Londynie, zatrudniająca 31 000 pracowników w 700 biurach na całym świecie, obecna w Polsce od 2004 roku poszukuje do projektu handlowego w Pabianicach:

    Manager Centrum Handlowego
    Miejsce pracy: Pabianice


    Cel stanowiska:
    Stanowisko dedykowane będzie realizowaniu zapisów umowy o zarządzanie centrum handlowym znajdującym się na terenie miasta Pabianice. Osoba wyłoniona w procesie rekrutacji będzie nadzorować obiekt pod względem administracyjnym, technicznym i komercyjnym oraz koordynować jego codzienną działalność w imieniu Właściciela Centrum.

     

    Poszukiwany Kandydat: Idealny Kandydat charakteryzuje się wysoką energią i pasją w codziennej pracy, skupiając się na dostarczaniu najwyższej jakości usług konsultingowych i doradczych. Kandydat posiada wcześniejsze doświadczenia w pracy na obiektach handlowych i jest gotowy/a do wzmożonej pracy przy rozpoczęciu działalności Centrum.

     

    Zakres obowiązków:

    • Codzienny nadzór nad obiektem, kontakt z najemcami i opracowanie rekomendacji dot. wszelkich usług;
    • Nadzór nad serwisami zewnętrznymi, w celu zapewnienia kontroli nad pracą operacyjną;
    • Bliska współpraca z Centralą Savills oraz Zespołem Leasingu w celu utrzymania i podwyższenia wartości nieruchomości;
    • Przygotowanie oraz aktualizacja kosztorysów i harmonogramów prac na obiektach;
    • Współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami, organizacja przetargów oraz weryfikacja kontrahentów;
    • Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych.


    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe;
    • Wcześniejsze doświadczenie w pracy na obiektach handlowych;
    • Znajomość oprogramowania MS Office, w tym szczególnie MS Excel;
    • Znajomość języka angielskiego umożliwiającą komunikację w środowisku biznesowym;
    • Wysokie umiejętności interpersonalne, wspierające realizację strategii biznesowej
    • Dobra organizacja pracy, umiejętność nadawania zadaniom priorytetów.


    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowym zespole wiodącej firmy doradczej przy bliskim wsparciu doświadczonych ekspertów rynku nieruchomości komercyjnych;
    • Możliwość poszerzania umiejętności z zakresu zarządzania nieruchomością;
    • Eksperckie stanowisko dedykowane interesującemu projektowi;
    • Stabilne warunki zatrudnienia;
    • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia i świadczeń pracowniczych,
    • Pracę w młodym i dynamicznym zespole.

    Dokumenty aplikacyjne proszę przesyłać klikając przycisk do aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.