Ta oferta pracy jest nieaktualna od 21 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager ds. Kluczowych klientów

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 29.08.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Payholding Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, jest prężnie rozwijającą się Firmą, specjalizującą się w świadczeniu usług finansowych dotyczących internetowej wymiany walut. Naszymi klientami są zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi. Rozwiązania finansowe wdrażane przez takie firmy technologiczne jak Payholding Sp. z o.o. ("FinTech") kreują wizje przyszłości rynku wymiany walut. 

    Poszukujemy

    Managera ds. Kluczowych klientów
    Miejsce pracy: Wrocław
    Zakres obowiązków:
    • Realizacja celów sprzedażowych 
    • Budowa i nadzór nad strukturą sprzedaży
    • Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych i ich kontrola
    • Rzetelne raportowanie wyników
    • Opracowanie i realizacja strategii sprzedażowej w tym komunikacji marketingowej
    • Tworzenie, planowanie oraz rozliczanie planów sprzedażowych i marketingowych
    • Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań prowadzonych we wszystkich kanałach sprzedaży
    • Zarządzanie i koordynowanie prac podległych pracowników
    • Monitorowanie rynku, analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
    • Rozszerzenie zakresu prowadzonych działań pozwalających na skuteczne docieranie do grupy potencjalnych klientów biznesowych
    • Stałe śledzenie otoczenia rynkowego, poznawanie potrzeb oraz preferencji konsumenta
    • Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu
    Czego oczekujemy:
    • Dobrej dykcji, sprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i w piśmie
    • Fachowej obsługi klientów
    • Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów i komunikacji międzyludzkiej
    • Zaangażowania, cierpliwości, empatii, kreatywności, chęci rozwoju osobistego oraz elastyczności
    • Umiejętności organizacji pracy własnej i pracy w grupie
    • Zdolności szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych
    • Dobrej obsługi komputera, pakietu MS Office, programów pocztowych i zasobów internetowych
    • Prawo jazdy kategorii B
    • Komunikatywności, dużej samodzielności oraz dynamiki działania
    • Dyspozycyjności
    Mile widziane:
    • Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
    • Znajomość języka: ukraińskiego i/lub rosyjskiego i/lub angielskiego w mowie i piśmie
    • Znajomość procesów sprzedaży B2B, technik sprzedażowych i negocjacyjnych
    • łatwość nawiązywania relacji i otwartość,
    • bardzo wysoka kultura osobista,
    • doskonała organizacja własnej pracy i ustalania priorytetów,
    • sumienność i terminowość,
    Oferujemy:
    • Zdobycie szerokiej wiedzy biznesowej z zakresu bankowości oraz transferów finansowych
    • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w branży finansowej oraz w innowacyjnych technologiach
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji
    • Stałą pensję plus premię uzależnioną od osiąganych wyników
    • Świetną atmosferę w pracy
    • Udział w innowacyjnym projekcie
    • Pracę w młodym dynamicznym zespole, wśród ludzi którzy są pasjonatami tego co robią
    • Komfortowe biuro w Sky Tower w centrum miasta z uroczym widokiem i horyzontami
    • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj. Przyślij swoje CV i dołącz do naszego innowacyjnego Zespołu
    aplikuj

    Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662) prowadzonych przez Payholding Sp. z o.o."

    Właścicielem serwisu jest spółka Payholding Sp. z o.o. , która w swojej grupie posiada następujące serwisy zajmujące się wymianą walut online www.amronet.plwww.gieldawalut.com oraz www.pluskantor.pl