Ta oferta pracy jest nieaktualna od 234 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Marketing Manager

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 24.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    DreamCommerce S.A. istnieje od 2005 roku i jest największym dostawcą oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego pod marką Shoper®. Dostarczamy oprogramowanie dla ponad 25000 sklepów od mikroprzedsiębiorców po duże firmy handlowe działające zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej.

    Marketing Manager
    Miejsce Pracy: Kraków

    Nasz dział marketingu tworzy już kilka przebojowych osób. Posiadamy różne kompetencje, które pozwalają nam pracować na różnych projektach, samodzielnie, bądź w połączeniu z różnymi działami, ale kolejne wyzwania, jakie przed sobą stawiamy, wymagają ciągłych wzmocnień składu, dlatego czytasz to ogłoszenie. Jeśli masz doświadczenie ze sklepem internetowym, znasz się na marketingu i wiesz jak nawiązać oraz utrzymać kontakt z klientem , jesteś nastawiony na cel i umiesz pracować pod presją czasu - to już połowa sukcesu.

     

    Co będziesz robić?

    • będziesz częścią zespołu marketingu, który zajmuje się zadaniami inbound/outbound oraz sales,
    • będziesz odpowiedzialny za koordynację zadań wewnątrz działu marketingu oraz pomiędzy innymi działami firmy,
    • będziesz łączyć teorię z praktyką, pracować z właścicielami tysięcy sklepów internetowych,
    • słyszałeś o lejkach sprzedażowych? To dobrze, uważnie się nim przyglądamy i mierzymy wiele różnych ważnych dla nas wskaźników,
    • będziesz pracować na ciekawych narzędziach: Slack, Intercom, Kayako, UxPin, Trello, Jira, Google Analytics- to tylko niektóre z arsenału, do których będziesz mieć dostęp.

    Czego oczekujemy?

    • doświadczenia i znajomości zagadnień z zakresu online marketingu tj. Social Media, AdWords, kampanii generujących leady,
    • doświadczenia w monitorowaniu oraz optymalizacji procesów marketingowych,
    • znajomości narzędzi: Social Media/ Analytics, AdWords,
    • doświadczenia w tworzeniu strategii marketingowej,
    • musisz wiedzieć co to jest sklep internetowy i jak się z nim pracuje,
    • musisz być super zorganizowany i ambitny,
    • musisz wiedzieć, jak „łączyć kropki” i wyciągać wnioski z wykonywanych zadań,
    • musisz być wielozadaniowy,
    • musisz się szybko uczyć,
    • powinieneś dbać o szczegóły,
    • powinieneś umieć napisać artykuł branżowy albo krótki komunikat do klienta,
    • nie musisz umieć rysować świetnych makiet, ale powinieneś odpowiednio wyrazić to, czego oczekujesz od wdrażanego.

    Jeśli czujesz się na siłach - aplikuj na stanowisko Marketing Managera jeszcze dziś.

     

    Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".