Marketing Manager

Mactronic Sp z o.o.O firmie

  • Wrocław

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Kierownik
top

MACTRONIC czołowy europejski producent i dystrybutor oświetlenia przenośnego z siedzibą we Wrocławiu, poszukuje osoby na stanowisko:

Marketing Manager
Miejsce pracy: Wrocław

Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie produkcji materiałów marketingowych w kanałach B2C, B2B
  • Współudział w tworzeniu strategii komunikacji PR i SM
  • Organizacja, promocja i rozliczanie wydarzeń firmowych (targi, konferencje)
  • Utrzymywanie, aktualizacja, rozwój i monitorowanie statystyk firmowej strony WWW i platformy e-commerce
  • Prowadzenie komunikacji mailingowej w kanałach B2B, B2C
  • Opracowanie i realizacja strategii rozwoju produktu w oparciu o analizę rynku i konkurencji
  • Koordynowanie współpracy z podwykonawcami w zakresie produkcji materiałów wsparcia sprzedaży i mediów
  • Prowadzenie, rozwijanie i zarządzanie firmową bazą zasobów marketingowych.  

Wymagania: 

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu lub agencji reklamowej
  • Optymalizacja działań własnych i działu, współtworzenie standardów pracy 
  • Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
  • Praktyczna wiedza i doświadczenie w obszarze marketingu i PR
  • Doświadczenie w zarządzaniu i monitoringu efektywności e-commerce
  • Obsługa pakietu MS Office
  • Kreatywność i pro aktywność
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy: 

  • Pracę w stabilnej firmie posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku
  • Odpowiednie narzędzia konieczne do efektywnej pracy na stanowisku 
  • Stabilne zatrudnienie, wsparcie merytoryczne i przyjazną atmosferę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
aplikuj

MACTRONIC czołowy europejski producent i dystrybutor oświetlenia przenośnego z siedzibą we Wrocławiu, poszukuje osoby na stanowisko:

Marketing Manager

Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie produkcji materiałów marketingowych w kanałach B2C, B2B
  • Współudział w tworzeniu strategii komunikacji PR i SM
  • Organizacja, promocja i rozliczanie wydarzeń firmowych (targi, konferencje)
  • Utrzymywanie, aktualizacja, rozwój i monitorowanie statystyk firmowej strony WWW i platformy e-commerce
  • Prowadzenie komunikacji mailingowej w kanałach B2B, B2C
  • Opracowanie i realizacja strategii rozwoju produktu w oparciu o analizę rynku i konkurencji
  • Koordynowanie współpracy z podwykonawcami w zakresie produkcji materiałów wsparcia sprzedaży i mediów
  • Prowadzenie, rozwijanie i zarządzanie firmową bazą zasobów marketingowych.  

Wymagania: 

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu lub agencji reklamowej
  • Optymalizacja działań własnych i działu, współtworzenie standardów pracy 
  • Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
  • Praktyczna wiedza i doświadczenie w obszarze marketingu i PR
  • Doświadczenie w zarządzaniu i monitoringu efektywności e-commerce
  • Obsługa pakietu MS Office
  • Kreatywność i pro aktywność
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy: 

  • Pracę w stabilnej firmie posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku
  • Odpowiednie narzędzia konieczne do efektywnej pracy na stanowisku 
  • Stabilne zatrudnienie, wsparcie merytoryczne i przyjazną atmosferę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy