Merchandiser Manager

  • Kielce, świętokrzyskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 09.11.2018
  • Ważna jeszcze 24 dni (do 09.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy rozwijającą się Spółką, należącą do MSG Michał Sołowow Group, która daje szerokie możliwości rozwoju w procesie tworzenia i budowania nowoczesnej firmy. W Grupie znajdują się także inne znane marki tj.: Barlinek, Komfort, North Food Polska, Synthos, Cersanit, Homla i inne.

    Nasza firma powstała w 2015 roku, jako sieć salonów z kompleksowym wyposażeniem łazienek tworząc nowy model biznesowy. Wyróżniamy się starannie wyselekcjonowanym asortymentem produktów i usług, jednocześnie utrzymujemy wysokie, jednolite standardy. Zmieniamy się nieustannie, nowe doświadczenia doskonalą nasze umiejętności i tworzą lepszą jakość oferowanych usług. Najważniejsza jest dla nas satysfakcja Klienta oraz wzajemna owocna współpraca, oparta na zaufaniu i partnerskich relacjach.

    Merchandiser Manager
    Miejsce pracy: Kielce

    Główne zadania:

    • Tworzenie planogramów/fisz implantacyjnych dla powierzonych grup produktowych w salonach wyposażenia łazienek
    • Współpraca przy ustalaniu layoutu nowootwieranych sklepów
    • Proponowanie rozwiązań oraz tworzenie planogramów dla nowo otwieranych salonów
    • Współtworzenie planów działania oraz proponowanie rozwiązań dla salonów przebudowywanych
    • Przygotowywanie planów wizualizacji produktów w akcjach promocyjnych w sklepach
    • Prowadzenie analiz wyników finansowych, w tym sprzedawalności grup produktowych oraz proponowanie działań usprawniających
    • Optymalizacja i raportowanie wyników prowadzonych działań, jak również wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji dalszych usprawnień

    Cechy i umiejętności:

    • Wykształcenie średnie
    • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w sieci handlowej lub DIY
    • Umiejętność analizy danych handlowych i wyciągania wniosków
    • Kreatywność, dokładność oraz inicjatywa w działaniu
    • Umiejętność analizowania i interpretowania danych sprzedażowych i finansowych
    • Mile widziana znajomość asortymentu wyposażenia łazienek
    • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy

    • Budujemy długotrwałe relacje – zatrudniamy na umowę o pracę
    • Przedstawiamy jasny i atrakcyjny system premiowy
    • Przygotowujemy do zadań – szkolimy i dostarczamy narzędzia
    • Monitorujemy rozwój i wspieramy go
    • Dajemy możliwość wdrażania własnych pomysłów i tworzenia z nami nowej marki

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji według aktualnych ogłoszeń na stronie:

     

    Prosimy o dopisanie w CV klauzuli

    ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000), USTAWA z dnia 10 maja 2018 r.”

     

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się od 25 maja 2018 r.

    Administratorem Danych jest Komfort Łazienki sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, ul. al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Kielcach, X Wydział Gospodarczy pod nr KRS 571559.

    Dane osobowe będą udostępniane pracownikom i podmiotom biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które: 

    a. są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa lub

    b. świadczą na rzecz Administratora usługi wymagające uzyskania dostępu do danych lub

    c. są objęte zakresem powyższej zgody.

    Dane osobowe będą przechowywane przez okres 36 miesięcy licząc od końca roku, w którym Administrator zakończył proces rekrutacji.

    Ma Pan/Pani prawo do:

    a. dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

    b. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

    c. przenoszenia danych,

    d. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,

    e. wniesienia skargi do organu;

    W celu realizacji w/w praw należy wysłać maila na adres: [email protected] Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora Danych rozpatrywane.