Ta oferta pracy jest nieaktualna od 115 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Office & Billing Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2018-01-25

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Office & Billing Manager
    w kancelarii prawnej
    Warszawa
    Kancelaria Prawna BWHS powstała na przełomie lat 2009/2010, z inicjatywy radców prawnych i doradców podatkowych, wcześniej przez lata współtworzących sukces wiodących polskich oraz międzynarodowych firm prawniczych i doradczych. Zespół BWHS tworzą doświadczeni prawnicy, od wielu lat aktywnie uczestniczący w świadczeniu pomocy prawnej i doradztwa podatkowego na rzecz polskich i międzynarodowych firm. Skupiamy się na obsłudze firm i przedsiębiorców, bo od wielu lat zajmujemy się kompleksową obsługą prawną i podatkową przedsięwzięć gospodarczych. Pracujemy dla dużych i średnich przedsiębiorców z wieloletnią tradycją, ale też dla firm na wczesnym etapie rozwoju (seed, start-up, early growth) pomagając im w rozwoju i osiągnięciu sukcesu biznesowego. W tegorocznym rankingu kancelarii prawnych ”Rzeczpospolitej” zajęliśmy 17 miejsce. Siedziba BWHS mieści się w Warszawie, a jej biura w Poznaniu i w Gdańsku.

    Obowiązki:

    • prowadzenie ewidencji czasu pracy prawników
      oraz ponoszonych kosztów
    • wystawianie faktur przychodowych, kontrola faktur
      i rachunków przychodzących
    • przygotowanie dokumentów księgowych dla księgowości
    • payroll (rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji wymaganych Kodeksem pracy)
    • obsługa rachunku bankowego (kontrola wpływów, wprowadzanie przelewów wychodzących)
    • prowadzenie kasy, sporządzanie raportów kasowych
    • zarządzanie budżetem administracyjnym
    • zaopatrzenie biura w materiały biurowe, catering etc
    • organizacja wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
    • rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez pracowników
    • utrzymywanie relacji i kontrolowanie rozliczeń
      z wynajmującym i dostawcami innych usług na rzecz Kancelarii
    • organizacja przestrzeni pracy
    • aktualizacja treści na stronie WWW
    • social media

    Wymagania:

    • biegła znajomość obsługi komputera
    • umiejętność obsługi Excel i programów typu CRM
    • 3 letnie doświadczenie na stanowisku obejmującym podobny zakres obowiązków

    Kandydatów spełniających powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV klikając przycisk:
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Kancelarię Prawną Bartkowiak Wojciechowski Hałupczak Springer sp.j. z siedzibą w Warszawie."