Ta oferta pracy jest nieaktualna od 254 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Office Manager

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 08.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą na rynkach europejskich, która zajmuje się produkcją i dystrybucją odżywek dla sportowców. Stawiamy na innowacje, jakość i profesjonalizm według najwyższych standardów. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

    Office Manager
    Miejsce pracy: Wrocław

    Zadania:

    • Prowadzenie spraw administracyjnych biura (zaopatrzenie biura, obsługa korespondencji, współpraca z kurierem i innymi dostawcami usług)
    • Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym
    • Obsługa Gości biura
    • Prowadzenie archiwum spółki

    Wymagania:

    • Doświadczenie w zarządzaniu biurem
    • Umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie
    • Wysoka kultura osobista
    • Wysoki poziom odpowiedzialności i uczciwości
    • Umiejętność obsługi komputera i MS Office
    • Samodzielność i terminowość w wywiązywaniu się z powierzonych zadań
    • Preferowane wykształcenie związane z rachunkowością, administracją, zarządzaniem, również w trakcie studiów
    • Umiejętność pracy w programie Comarch XL będzie dodatkowym atutem
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem
    • Prawo jazdy kat. B

    Proponujemy:

    • Praca w komfortowych warunkach na nowoczesnych narzędziach
    • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne  
    • Sympatyczna atmosfera
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    W CV należy umieścić klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw nr 133 poz. 883)".

    Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.