Operations Change Manager

  • Toruń, kujawsko-pomorskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 09.11.2018
  • Ważna jeszcze 24 dni (do 09.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Exela Technologies is one of the largest global providers of transaction processing solutions and enterprise information management. We integrate knowledge platforms and technology-enabled services, with proven processes and industry expertise to provide an end-to-end delivery model, turning data into outcomes. Exela utilizes a secure, cloud enabled global delivery model to serve over 3,500 clients, including more than 60% of the Fortune® 100, across more than 50 countries. We provide solutions and services with 22,100 employees at nearly 1,200 onsite client facilities and through approximately 150 delivery centers strategically located throughout the Americas, Europe, and Asia.
     
    To our European Business Process Outsourcing team, we are looking for candidates to the position of:
    Operations Change Manager
    Located in Toruń, Poland
    (ref.: OCM/PL/11/2018),

    ROLE PURPOSE

    To drive, coordinate and facilitate the change management processes of customer implementations and transition projects.

    MAJOR RESPONSIBILITIES

    • Responsible for execution of all operations-based activities in a project
    • Building operation & implementation team
    • Establish team targets and plan implementation timelines and performance
    • Track and manage allocated tasks on plan
    • Providing regular reporting according to company stakeholders requirements
    • Organising and participating in regular project updates
    • Ongoing cooperation and feedback to internal & external PMs
    • Achieving individual and team objectives
    • Building operational readiness
    • Recruitment planning and execution
    • Work area specification & design, coordination of people and teams
    • Following Control and Compliance and other operational requirements

    MAJOR CANDIDATE REQUIREMENTS

    • Be able to travel within Northern Europe region
    • Fluent command of spoken and written business English
    • Strong customer focus to understands customer needs and drive end-to-end customer engagement throughout the team
    • Multitasking and prioritising skills
    • Being dynamic and self-motivated
    • Managing work stress, being persistent and resilient in achieving goals
    • Ability to work in a diverse environments
    • Presentation and communication skills on management level
    • QA and Testing experience
    • Negotiating and networking skills
    • Computer literacy of advanced user level (Office, customer service systems)
    • Excellent leadership skills: planning, organizing, communication, influencing, collaboration, competence development
    • Leadership experience is an additional strong asset 

    OUR OFFER

    • Work in a dynamically developing global company with global structure, standards and systems
    • Opportunities of increasing professional qualifications and work with business professionals across the globe
    • International management culture and friendly social environment
    • Competitive salary level
    • Social package and employee benefits on a corporate level: : medical care, sport cards, Christmas and holiday financial benefits, free language classes, life insurance, and other.

    If you are interested in this role, please supply your CV in English with the ref. title in your message by 16.11.2018.

    We will contact selected candidates based on the date of application.
     
    Please add the data processing consent in Polish as below:
     
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem 2016/679/UE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r.).
    Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Exela Technologies Sp. z o. o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. 
     
    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected] 
     
    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
     
    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
     
    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
     
    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 6 miesięcy,  a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 12 miesięcy. 
     
    Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. 
     
    Przekazujemy Twoje dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy do Stanów Zjednoczonych na podstawie decyzji Komisji w sprawie adekwatności ochrony lub programu "Tarcza Prywatności" lub wiążących reguł korporacyjnych lub standardowych klauzul umownych. Masz prawo uzyskania od nas kopii wiążących reguł korporacyjnych lub standardowych klauzul umownych. 
     
    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected]
    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.